OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Hit Msn Nickleri

Posted by oyunseveriz on May 5, 2008

> [Herkez Aynıyken ßen FarkLıydım !.. $imdi Herkez Fark Pe$inde , ßen Aynıyım … ßu da ßenim Farkım ]

> BanA HaVA AtICaM DiE KeNDiNi kaSMA DaMArInDaKi KaNIn BiLe Bana HasTa

> Kiz DiYé oNém VéRénin.. GuZéL DiYé Kaşar SéVénin! PaRa DiYé Dost SaTanin! KraL oLsa TahTini MAfYa oLsa MéKaNini …….

> ℓιƒє.. нαѕ вєтяαує∂ мє ση¢є αgαιη (HAYAT… BİRKEZ DAHA BANA İHANET ETTİ)

> HayAt bir film gibi yaşanır ve biter filmin sonunda mululuk yada keder hadi sen seç…!!

> gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn.

> Seny sefdiğim kadar yaşasaydın ölümsüzlüğün adını a$k koyardım.

Leave a Reply

 
