OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

SIS Dosyası Sertifika Hatası

Posted by oyunseveriz on May 5, 2008

ImageYeni cep telefonunuza yazılım yüklerken “Sertifika Hatası” mesajı alıyorsanız hemen pes etmeyin. Ne yapmanız gerektiğini adım adım bu yazıda açıklıyoruz.

 

Nokia N95 8 GB‘lık sürüme bir yazılım eklemek istiyorum. Sadece ekran görüntüsü almak istediğim bir yazılım. Ne yaptıysam sertifika hatası verdi. Web sitesinde gördüğüm küçük bir bağlantıdan sonra olayı çözdüm. Sizinle de paylaşmak istedim.

SIS Dosyasını Kaydedinİlk yapmanız gereken şey. Cep telefonunuza yüklemek istediğiniz SIS dosyasını bilgisayarınıza kaydetmek olsun.

Image

Bu Adrese Girin

Daha sonra ilk yapmanız gereken şey ise https://www.symbiansigned.com adresine gitmek olsun.  Açılan sayfadaki “Open Signed Online” butonuna tıklayın.

Image

Bilgileri Girin

Bu sayfada sizden istenen 3 bilgi var. Bunlardan ilki, telefonunuzun IMEI numarası. Bunu öğrenmek için telefonunuza *#06# yazmanız yeterli. Ekranda hemen IMEI numarasını göreceksiniz. Diğer bilgiler ise e-posta adresiniz ve imzalanacak olan SIS dosyası.

Image

Seçiminizi Yapın

Bu aşamada ise yazılım için hangi özelliklerine göre sertifika alması gerektiği konusunda talepte bulunuyorsunuz. Benim önerim; “Select All” ile tümünü seçmeniz. Bu bilgileri de girdikten sonra hayatımda gördüğüm en iğrenç doğrulama kodlarını siz de göreceksiniz. Bu kodu da girdikten sonra lisans sözleşmesini işaretleyerek “Send” butonuna basın.

Image

E-postanıza Bakın

Sertifika isteğinizin alındığını ve işlemin yapılması için e-posta hesabınıza gönderilen linkin tıklanması gerektiğini söyleyen bir mesaj alacaksınız. Hesabınıza giderek gelen e-postanın içerisindeki bağlantıya tıklayın.

Image

Download Linki Gelecek

Bir süre sonra, e-posta hesabınıza yeni bir link daha gelecek. Bu linke tıkladığınızda ise sertifikalı olan SIS dosyasını indirebileceksiniz. Bu sefer kurulum yapmak istediğinizde sorunsuz bir şekilde işlemleri kolayca halledebileceksiniz.

:: Takıldığınız yerleri SDN Forum’da paylaşın, çözelim.

Yazan: Hakkı Alkan
SDN http://shiftdelete.net

Söz, sizde! Yorumunuzu ekleyin.

Yazılım Yükleme Sorunu

Nokia’nın N serisinde kullandığı yeni nesil Symbian işletim sistemi, güvenlik nedeni ile birçok yazılımın telefona kurulmasına izin vermiyor. İzin verilen yazılımlar ise ya çok pahalı olan ticari yazılımlar ya da işinize yaramayacak olanlar. Şimdi adım adım SIS dosyasını nazıl sertifikalı hale getireceğimize bakalım.

Leave a Reply

 
