OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

4 Yüz – Çat Pat

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Hep derdim aşka inamam
Derlerdi büyük konusma
Ruh eşi falan hep palavra
Dediler ya karsına cıkarsa

Ne bıleydim ben
Bir zalime raslayacağım
Elim kolum bağlı
Rüzgarında savrulacagım

Aşk bir oyun
Hep kazanırdım
Derlerdı yanılıryorsun
Ardında kırık kalpler Bırakırdım
Dedıler cok yanılıyorsun

Ne bıleydim ben
Bir zalime raslayacağım
Elim kolum bağlı Rüzgarında savrulacagım

Çat pat aşık oluyorum
Az cok bende seviyorum
Kalbimi kırsan
Beni yorsan
Onunla takıldım geliyorum

Leave a Reply

 
