OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Alpay – Durdurun Zamanı

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Daha dün küçük bir çocuktum
Şefkat ve sevgi mesuttum
Bir tat almadam şu dünyadan
Baktım geçmiş geçmiş zaman

Durdurun geçmesin şu zamanı
Durdurun geçmesin şu saatler
O kadar hızlı alkıp gitmiş
Rüzgar gibi saadetler

Daha henüz vaktim var derken
Kalbim bir aşkı ararken
Beyaz saçlar bak başımda
Ben yarını hap beklerken

Durdurun geçmesin şu zamanı
Durdurun geçmesin bu saatler
O kadar hızlı alkıp gitmiş
Rüzgar gibi saadetler

Durdurun geçmesin bu mevsimler
Mahvetti koşan saatler
Ne gençlik ne aşk bıraktı
Gelip geçen şu mevsimler

Leave a Reply

 
