OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Barış Akarsu – Vurdum En Dibine Kadar

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Barış Akarsu – Vurdum En Dibine Kadar

Gm G# Gm G# Gm
Büyülü gölgelerden ruhuma akan zehir
Gm G# Gm G# Gm
Kandırırı gözlerimi saf zehir dün ya beni

Cm Gm G# Fm Gm
Ateşlerle uyandım yangın her yeri sarar
Gm Cm Gm Fm Gm
Gördüğüm acılarla vurdum en dibe kadar

Gm
Her yerde ölüm tutar saatler
Cm
Kan kusmuş yaralanmış şehirler
G#
Alışılan zamanla dokunmayan
Fm
Sırada parçalanmış resimler

Gm
Topladım avucudumda kaderim
Cm
Birdemet gülde arsız dikenim
G#
En yüksek dağların tepesinden
Fm
Boşluğa savrulurda giderim

Leave a Reply

 
