OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Çamur – Haram

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Çamur – Haram

Dize geldim anladım ki bu âlem budur

Yazamadım sevdiğime beş altı satır

Neyse dedim ve duruldum tutuldum aşka

Hem üzüldüm hemde üzdüm susaydım keşke

Duman oldu o halimden eser kalmadı

Aşkım ziyanım gülüm baharım

Meyhanelerde sakiler derman olmadı

Çok istedim olsun diye sensiz olmadı

Bana yine gül yüzünle gel tek sözünle gel

Gözüm yolda gönlüm sende kaldığı anda gel

Yana yana yaz oldu kışım kor oldu düşüm

Can yürekte yürek sende kaldığı anda gel

Geceleri gündüzlere katıp dururken

Sıkılmadan orda burda atıp dururken

Uzun ince bi yollarda kayarken âlem

Ne hallere düştük ulan durup dururken

Leave a Reply

 
