OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Film Müzikleri – Recep İvedik

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Şuan Direksiyondayım 6 gündür yoldayım.
Önümdeki hız kesince gaza bastım soldayım.
Bana seçenek sunma emi bimi yok öle
Benim işim kestirme bildiğin varsa söyle.

Agresifiyim Kompleksliyim.
Agresifiyim
Agresifiyim Kompleksliyim.
Kompleksliyim

Kıyafete aldırmam nezakete karnım tok.
ukalaya dalarım çok parada gözüm yok
birayla kafa yapar çereze tuz atarım
Yağ çekmekte işim yok gösterişe karnım tok

Agresifiyim Kompleksliyim.
Agresifiyim
Agresifiyim Kompleksliyim.
Kompleksliyim

Aç şu camı mamı bu ne koku ya
aviş arası kokuyo resmen ya

Konuşma layn Konuşma layn..

Kelamdanda lisandanda spordanda çakarım
Servisten sayı yapar, güreşten kok kaparım.
Öyle herkeze bakmam birada duygusalım
Sevdiğim biri için dünyayı yakarım

Salih abi bana bi yolluk yap
pis sapık.. kapı benim kapı olduğundan bi problem yok.
Agresifiyim Kompleksliyim.

Sakın halime bakıpta aşağılamaya kalkma
Yumuşak kalpliyim bak kafama takarım ha.

Agresifiyim Kompleksliyim.
Agresifiyim
Agresifiyim Kompleksliyim.
Kompleksliyim

Salih Abi sen facebook a üyemisin?
Değilim ama iyi bişeyse olabilirim
Boşver hiç bulaşma artık çok amele kaynıyo
bende çıkmayı düşünüyorum.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: