OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Güllü – Seni Çok Sevdim

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Seni Çok Sevdim

Kara sevda yuregimde kor gibi,
Eriyorum ellerinde kar gibi…
Ey vefasız, ben uğrunda ölürdüm!
Ne çıkardı biraz sevsen sen beni!

Dağa taşa aşkım diye, seni yazdım ben her yere!
Taş kalbini bile bile sana aşık oldum, seni cok sevdim!

Sevda değil göre göre ölmek bu,
Aşk yerine uçuruma itmek bu…
Ah belalım, beni kıirsan ne çıkar?
Anlasana elde değil, sevmek bu!

Dağa taşa aşkım diye, seni yazdım ben her yere!
Taş kalbini bile bile sana aşık oldum, seni cok sevdim!

…::: Güllü :::…

Leave a Reply

 
