OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İbrahim Tatlıses 2008 Albümü Şarkı Sözleri

Posted by oyunseveriz on May 7, 2008

Neden 

Ben ağlarken gülüyorsun neden
Gözyaşımı silmiyorsun neden
Köşe bucak kaçıyorsun neden

Neden yoksun
Yanımda
Neden yoksun
Kanımda
Neden yoksun
Canımda

Nedensin gözyaşıma neden
Nedensiz içiyorum
Nedensiz ağlıyorum
Nedensiz ağlıyorum neden

Neden neden neden neden
Böyle değildim eskiden
Neden neden neden
Vurdun beni can evimden

Tanrım bir zalim yaratmış neden
Vicdanını elinden almış neden
Birde onu bana yazmış neden

Neden çıktı yoluma
Neden girdi kanıma
Neden kıydı canıma neden
Nedensiz isyanıma
Nedensin feryadıma
Nedensin gözyaşıma
Neden
Nedensiz içiyorum
Nedensiz ağlıyorum
Nedensiz arıyorum neden
Neden neden neden

Böyle değildim eskiden
Neden neden neden
Vurdun beni can evimden

Herkes kendine yakışanı yaptı
Bırakıp gitmek kolaydı
Sende onu yaptın
Peki ben ne yaptım
Seni sevdim sana yandım sana candım
Neden neden neden

Kop Gel Günahlarından

Söndü içimin ateşi bitti
Bıktım yalanlardan
Zorla ele, avuca sığmaz aşk
Kop gel günahlarından

Nazın sitemin belli değil
Ben senin
neyinim anlayamadım
Sevda ateşin aynı değl
İlk defa üşüyorum kollarında

Kim bu gözlerindeki yabancı
Yakanı bırakmaz ellerim
Hani ben olacaktım yalancı
Başının tacı

Sözüm Yok Artık

Ne günler yaşadım bitti dediniz
Oturup ağladım yetti dediniz
Ben bunları hak etmedim etti dediniz
Size söylenecek sözüm
Yok artık

Nerdeyim nasılım aldırmadınız
Kaç kere düştüm de kaldırmadınız
Bir gün benim yerime ben olmadınız
Size söylenecek sözüm
Yok artık
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık

Dostum bildiklerime dost almamışım
Sırtımdan vura vura ölmemişim
Bilmem ki bu dünyaya niye gelmişim
Size söylenecek sözüm
Yok artık
Kimseye yaş dökecek gözüm yok artık

Beni doğduğuma pişman ettiniz
Kendime kendime düşman ettiniz
Sarhoştur dediniz berduş dediniz
Size söylenecek sözüm
Yok artık

Bir Yıldız Kaydı

Güzel bir film başladı
Ben kadirim sende hülya
Onlar gibi olamadık
Bir yıldız kaydı

Bir yıldız kaydı gökten
Kalbimi söktü
Kökten
Her şey tersine döndü
Davacıyım felekten
Kurşun yedim yürekten

İşte geldi filmin sonu
Anlamadık neydi konu
Boş ver artık onu bunu
Bir yıldız kaydı

Gelmezsen Gelme

Geleceğin diye gittin
Gelmedin ya bende bittim
Ocağıma incir diktin
Gelmezsen gelme

Eski resimlere baktım
Daldım bir
Cigara yaktım
Resmine bir
Mermi çaktım
Gelmezsen gelme

Gitme benden uzaklara
Düşürürler tuzaklara
Adını yazdım yollara
Gelmezsen gelme

Bıktım nazlarından bıktım
Yeter zıvanadan çıktım
Aşkın duvarını yıktım
Gelmezsen gelme

Eşik Taşı

Aman oturmuş da eşik taşına,
Gelene geçene derdini der.
Hele bakın gözlerinin yaşına
Dolu değil yağmur değil sel gider

Aman garibim garibim garibim
Alın götürün Lokman’a, tabibe.
Lokman, tabip dermanını vermezse
Sarın kefenine koyun kabire.

Aman oturmuş da mezar taşına,
Kendin ölü sayıp adın yazıyor.
Hele bakın şu feleğin işine
Kazma ile mezarını kazıyor.

Pusat

Yiğitler merdan olur,
Yar için serden olur.
Benim zırhım sana sevdam
Sevdam sana pusat olur.

Gafiller şaşkın olur,
Sözüne pişkin olur.
Benim özüm sana sözüm
Sözüm sana pusat olur.

Dağlar başı pus olur,
Etekleri süs olur.
Benim aşkım Hakk’a dostum
Dostum Hakk’a pusat olur.

Layık Değilsin

Hangi taş büyükse git vur başını
Ben bitirdim sana olan aşkımı

Senin için akan gözyaşlarımın
Damlasına bile layık değilsin

-Nakarat-
Değilsin değilsin ay layık değilsin
Sen benim aşkıma layık değilsin
Sen benim sevdama layık değilsin

Ne ararım seni nede sorarım
Senin için budur en son kararım

Sana değil kendimedir zararım
Sen benim aşkıma layık değilsin
(Sen benim sevdama layık değilsin)

Tosuno

vay vay vay tosuno
yaylada yaylasıno
yandım uşağım rack elinde
biri der neredeydin
biri der kiminleydin
biri der gelmeseydin
lo yandım 3 avrat elinde
biri der gelmeseydin lo
yandım 3 avrat elinde
way way waywayy tosuno
ağzi burni yesino
ipek mendil kirlenmiş
gönder yar yıkasıno
ipek gömlek kirlenmiş lo gönder yar yıkasınoo
way wayway tosuno
yaylada yaylasıno
ipek mendil kirlnemiş lo gönder yar yıkasıno
ipek gömlek kirlenmiş gönder yar yıkasıno
biri der yalan deme
biri der sakın gelme
eee biri sürün ölme loo yandım avrat elinde
biri der sürün ölme loo yandım3 avrat elinde loo
way way way tosuno ,ağzi burni yesino
ipek mendil kirlenmiş gönder yar yıkasıno
ipek gömlek kirlenmiş gönder yar yıkasıno
way way wayyyy tosuno yaylada yaylasınoo
ipek mendil kirlenmiş gönder yar yıkasıno
ipek gömlek kirlenmiş gönder yar yıkasıno
huzurumu bozdular fermanımı yazdılar mezarımı kazdılar loo
yandım 3 avrat elinde mezarımı kazdılar loo
yandım avrat elinde
way way wayyyywayyy halıma düşmüşem 3 zalıma
ben yandım küle döndüm loo yazıktır bu canıma (2 defa)
way way wayyy tosunoo yaylada yaylasınoo
ipek mendil kirlenmiş gönder yar yıkasınoo
ipek gömlek kirlenmiş gönder yar yıkasıno
way way way wayyyy tosunooooo

Senden İnsaf Diler Yarın

Seni gezen bu gözlerim
Hasretinden kan yaş döker

Eğer işitse sözlerim ah çeker dağlar diz çöker
Komar gölüm şirin sözlum aklım başımdan almışsan
Sensiz perişandır gönlüm sevgilim harda kalmışsan

Sensiz nece güler yarın
Hasretten üzdüler yarın
Sensizliğe dayanamaz demirselerli öler yarın
Senden insaf diler yarın
Göz yaşın kim siler yarın
Hiç olmazsa bir kenardan bak
Gör bir neler çeker yarin

Çiçekleri kokluyuram
Gönlüm senin koku duya
Geceler ruyamda gorup
Danışıram aya suya

Komar gölüm şirin sözlum aklım başımdan almışsan
Sensiz perişandır gönlüm sevgilim harda kalmışsan

Sensiz nece güler yarın
Hasretten üzdüler yarın
Sensizliğe dayanamaz demirselerli öler yarın
Senden insaf diler yarın
Göz yaşın kim siler yarın
Hiç olmazsa bir kenardan bak
Gör bir neler çeker yarin

Neler Gördüm

Bu dünyada yaşamak zor
Yaşarken öleni gördüm

Nere baksan garib ağlar
Ağlarken güleni gördüm

-Nakarat-
Neler gördüm neler gördüm
Ben ne kara günler gördüm
Bu alemde dost görünen
Ben ne zalim kullar gördüm

Ah çıkabilsem dağ başına

Boğulayım göz yaşına
Doyamadan genç yaşına
Zamansız öleni gördüm

Arguvanlım

Bazı hatırlayıp sorsan ne olur
Bir selamın derdime derman olur

Ey sevdiğim çıkıp gelsen zormu olur

Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı Arguvanlım
Olmasaydı Malatyalım olmasaydı yar yar

Beydagının başı boran karmıdır
Benim gibi yara yanan varmıdır
Hasret değil bu sineme karmıdır

Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı Arguvanlım

Olmasaydı Malatyalım olmasaydı yar yar

Bir başka yaradır bu gönül yaram
Sarılmazki ölem ben nasıl saram
El eleydik göz gözeydik bir zaman

Ölüm olsaydı ayrılık olmasaydı Arguvanlım
Olmasaydı Malatyalım olmasaydı yar yar

Leave a Reply

 
