OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Facebook’ta sarhoş kızlar çılgınlığı

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

Uzun zamandır düşünüyordum youtube den sonra ne patlıcak insanlar bundan daha çok neyle eylenicek diye sanırım bu sorumun cevabını bu aralar gittikçe çoğalan facebook üyesi arkadaşlarımda buldum.Ve minik olmayan bir grubun haberini yayınlamak istedim sizlere.Buyrun;
Son zamanlarda binlerce insanımızın ebesini buldugu yer fesbuk diye halkın diline düşen benimse hala üye olmadığım olmaya üşendiğim yonja dan farkının olmadığını düşündüğüm
Facebook‘ta şarhoş kızlar çılgınlığı yaşanıyor. 150 binden fazla üyesi olan grubun çılgınlıklarından seçmeleri sunmak istiyorum size cidden çok komedi olmuş bazı resimler benim seçtiklerim bunlar







Leave a Reply

 
