OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Ah Benim Olsan (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

kafama taktım be seni aşığım sana
sönmeyen ateş gibi yangınım sana
o kalın dudaklar hele hastayım valla
hele o cilveli bakışlar ölürüm sana
sonum çok yaman bir beni duysan
derdime derman bir çare olsan
seni gördüğüm zaman ammanın amman
bir heyecan bastırıyor beni

of be amanın benim olsan
of be çıkmam ben odadan
of be bir yanaktan bir dudaktan
of be doya doya öpsem amman

of be amanın benim olsan
of be çıkmam ben odadan
of be bir yanaktan bir dudaktan
of be doya doya öpsem amman
öpsem amman öpsem amman

kafama taktım be seni aşığım sana
sönmeyen ateş gibi yangınım sana
o kalın dudaklar hele hastayım valla
hele o cilveli bakışlar ölürüm sana

parlayan gözlerin her gün aklımda
işlemiş aşkın unutamamda
o melek yüzüne doyamam valla
bak kalbim tıklıyor sana

of be amanın benim olsan
of be çıkmam ben odadan
of be bir yanaktan bir dudaktan
of be doya doya öpsem amman

of be amanın benim olsan
of be çıkmam ben odadan
of be bir yanaktan bir dudaktan
of be doya doya öpsem amman
öpsem amman öpsem amman

Leave a Reply

 
