OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Albümün Özeti (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

 

 

1.ismail Yk – Bas Gaza
2.ismail Yk – Yar Gitme
3.ismail Yk – Bir Numara
4.ismail Yk – Gidersen
5.ismail Yk – Söndür
6.ismail Yk – Düğünün Varmış
7.ismail Yk – Çatlak Zilli
8.ismail Yk – Canım Acıyor
9.ismail Yk – Bir Dudak Ver
10.ismail Yk – Aç Telefonu
11.ismail Yk – Ah Benim Olsan
12.ismail Yk – Seni Ben Kimseye Vermem
13.ismail Yk – Çok Tatlısın
14.ismail Yk – Çalkala
15.ismail Yk – Albümün Özeti

 

33 Responses to “İsmail Yk – Albümün Özeti (2008)”

  1. adem said

    çok güzellllllllllllllllll

  2. umut said

    çok güzel yaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!

  3. semih said

    acayip güzel

  4. coooooooooooook guzel askım benım sıvaslı matrıxım olurum sana

  5. bu gumushane lı askıgın sana kurban olsun ykkkkm artık ıstanbuldayım gelıcem yanın a bekle bıtanem

  6. isMaİl yK Ve nURDaN Yk sAnA AsIgIm

  7. ceyda said

    ismail yk süperrrrrrrrrrrrrrrrrsin senin gibisini görmedimmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm senin gibi karizmatik adam yokkkkkkkkkkkkkk

  8. arife said

    ulan insanda mide denen bişe var seni görünce midem bulanıo ya git başka yerde çık be görüntü kirliliği yaratıosun git leeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyn

  9. zeynep said

    süper sin ismail abi sen arifenin söylediklerine bakma sana kötü yorum yapanlar seni kıskananlardır bunu unutma seni çok seviyorum aynı yolda devam et başarılar diliyorum

  10. arife said

    ulan bu mal ne yolunda gidioki devam etsin ya git sana ismail bööööööööööööö falan oluom ya git

  11. zeynep said

    kızım sen nie çok konuşuon arife sus .

  12. hulya said

    sana ne olu be kızım ismail bi numara öle de olacak sen kendine bak ta öle yorum yap onun hakkında sen ne anlarsın adamdan bi dahada görmeyeyinm yoruölarını burda kaybolllll ismail bi numaraaaaaaaa

  13. atife said

    çççççççççççççççççççççççççççççooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeellllllllllllllll

  14. atife said

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni çççççççççoooookkkkkkkkkkseviyorum

  15. ceylan ismail said

    ismail beni de burada şöhret olmaya zorluyorlar ne dersin beni de grubunuza alırsanız gelirim inanki uçururum sizi

  16. NAZLI said

    AŞKIM MÜKEMMELSİN KİM TUTAR SENİ BÖYLE DEVAM ET SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.

  17. oguz said

    çok süper olmuş buravo sizlere sizin sayenizde güzel bir şarkı dinleyeceğiz.

  18. dinço said

    ismailykyıseviom basgaza

  19. avrupamüzik said

    İsMaİL Yk Hayranlarına İSMAİL YK NIN MSN ADRESİ:
    yk.avrupamuzik@hotmail.com

  20. avrupamüzik said

    yk.avrupamuzik

  21. oguzhan said

    çok güzel bi albüm yk hayranları hemen albümü alıp yk yı 2008 in en sevilen albümü yapalım 10 ytl zaten ne ki

  22. baran said

    seni cok seviyorum albüm mükemmel olmus basarılarının devamını diliyorum

  23. ismail sana bayılıyorum aşkım seninle konuşmak istiyorum ne olur benimle konuş.allahtan tek dileğim bu ya seni çok ama çok seviyorum.seninle konuşmak istiyorum ne olur konuş benimle harikasınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nurolgun@hotmail.com ara okkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk byyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy öptümmmmmmmmmmmmmmmmm aşkımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  24. mahmut said

    hiç iyim olmamışş kura bakmayın

  25. tatliprensess18@hotmail.com said

    ykcım canımmm ben trakyalı balım seninle atnışamyı cooooooooooook istiyorum ki??ben ibrahim tatlıses hayranıyım seninle tanışmak istiyorum yeni numaram0539 891 56 00 neolur ara beni ykcım bir tek sen ara beni şarkılarını dinledim cook hoşuma gitti yandan bakışlı ykcım seni trakya bekliyorum misafir ol gel bana ben falcıyım buarda bu şarkına kilip cekermsin seni ben kimseye veremem mail mi neolur oku?ykcım msne adresim tatliprensess18@hotmail.com eger mail mi okursan ykcım bana mail at msneme bekliyorum

  26. balım said

    ykcım ben balım siz yonja üyemsininz eger üyesiniz beni eklermsiniz yagmurbalim@hotmail.com sizi yonjamda görmeyi coooook isterim yk bey

  27. kübra said

    ismail ben esmer ve güzel bir kızım 1.75 boyundayım msn adresini aldım artık seninle konuşuruz seni çok seviyorum ve 19 yaşındayım

  28. tekın said

    nazlı gerızekalı sen ne dıyon buyle devamet dıye sen evde kalmıssn galıba erkek yaragına bu kadar da hayransın

  29. tunahan said

    ismail abi beni hatırladınmı bi gelmiştim ya hani yanına tunahan ben tıklada güzel aslında

  30. leyla said

    ismail ben sana çok kırıldım demişsinki kürtler benim şarkılarımı dinlemesinler ve bende bi kürdüm seni çok seviyorudm..

  31. leyla said

    böyle yapmamalıydın ismail yk bende bi kürdüm seni çok seviyordum ama o sözlerinden sonra seni biz gözümüzde çok büyütmüşüz..

  32. tatliprensess_72 said

    slm ismaillllllllllllllllll nbr yaaaaaaaa ben trakyalı balım http://www.facebook.com üyemsin bebişim ben üyeyim beni eklermsin balım cakır🙂

  33. gizemli_kiz34 said

    slm güzel gözlü sevgilim ben gziem beşiktaşdan msne adresim eklermsin lütfen önemli gizemli_kiz34@windoslive.com benim oldugumu merak ediyormsun seninle görüşmek istiyorum önemli…??? lütfen eklermsin beni canıııııııııııım

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: