OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Bir Dudak Ver (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

kendime yine bana tattırmadın
o yüzüne doya doya baktırmadın
seni sıkı sıkı sıkı sarılmadım
aman aman aman bırakmadım
ama gidiyorsun herşey yarına kaldı
geç kaldın diyorsun günah be için yandı
tutsan ellerimi ne olur kırma beni
hiç olmasa bir kere bir kere

ver ver bi dudak ver o yaktan ver
utanırsan çekinirsen gözlerini kapatıver
ver ver bi dudak ver o yaktan ver
utanırsan çekinirsen gözlerini kapatıver
kendime yine bana tattırmadın
o yüzüne doya doya baktırmadın
seni sıkı sıkı sıkı sarılmadım
aman aman aman bırakmadım
ama gidiyorsun herşey yarına kaldı
geç kaldın diyorsun günah be için yandı
tutsan ellerimi ne olur kırma beni
hiç olmasa bir kere bir kere

ver ver bi dudak ver o yaktan ver
utanırsan çekinirsen gözlerini kapatıver
ver ver bi dudak ver o yaktan ver
utanırsan çekinirsen gözlerini kapatıver

 

 

5 Responses to “İsmail Yk – Bir Dudak Ver (2008)”

  1. hazal_yk said

    yk aşkım ne olur üzlme sevgilinden eyrıldğın için biz senin her zmn senin yanındayızz. ne olur üzme kandini SENİ ÇOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUMM.

  2. hazal_yk said

    YKM SENİ ÇOOOOOOOOK SEVİYORUM BU ŞARKI SÜPERRR. YKM NE OLUR ANTALYA DA BİR KONSER WER. SENİ ÇOOOOOK SEVİYORUM

  3. yk ben ve kardeşim seni çokkkkkkkk seviyoruz. bizm komşumuzun bir kızı var 6 yaşında nerdeyse bütün şarkılarını biliyor. seni görünce çıldırıyor. ‘aşkım benim’ diyor. yk ne olur antalya ya gel ne olur yaaaa BİTANEM

  4. meryem said

    yaaaaaaa seni seviyorum nediyim biliyorum hiç bir zaman benim olamıcaksın ama merak etme benimde sevdigim var cnm yaaaaaa pffff ama yinede seviyorum napıyim büyünce geçer dimi seni çook seviyorum bitanesin erkekler kıskansız hee albümü unuttum biliyosun nedicegimi tabikide süpeeeeeeeeer

  5. FERHAT DEMİR said

    helel olsun sana ismail abi bundan önceki albümlerin gibi mükemmel olmuş.

Leave a Reply

 
