OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Çalkala (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

oynuyor sanki benim için azıyor
yanlız bir degil burada her kez
dans edip eğlenip coşuyor

 

hey.. çok güel oynuyor sanki benim için azıyor
yanlız bir degil burada her kez
dans edip eğlenip coşuyor
bir sağ bir sol rep
çalkala oynat göbeğini
aza aza kıvır annacım kendini
bir yılan gibi yavaş yavaş sokul bana anlayalım

çalkala yavrum çalkala kıvırıp oynasana
bukadar yetmez bana biraz daha fazla
çalkala yavrum çalkala kıvırıp oynasana
bukadar yetmez bana biraz daha fazla

oynuyor sanki benim için azıyor
yanlız bir degil burada her kez
dans edip eğlenip coşuyor

hey.. çok güel oynuyor sanki benim için azıyor
yanlız bir degil burada her kez
dans edip eğlenip coşuyor
bir sağ bir sol rep
çalkala oynat göbeğini
aza aza kıvır annacım kendini
bir yılan gibi yavaş yavaş sokul bana anlayalım

çalkala yavrum çalkala kıvırıp oynasana
bukadar yetmez bana biraz daha fazla
çalkala yavrum çalkala kıvırıp oynasana
bukadar yetmez bana biraz daha fazla

 

 

114 Responses to “İsmail Yk – Çalkala (2008)”

  1. FERHAT DEMİR said

    MERHABA İSMAİL ABI GERÇEKTEN SENİDE ÇARKILARINIDA ÇOK SEVİYORUZ AMA DUYDUKKİ DEMİŞSİN Kİ KÜRTLER ALBÜMLERİMİ ALMASINLAR VE DİNLEMESİNLER GERÇEKTEN BUNU SANA HİÇ YAKIŞTIRAMADIK

  2. FERHAT DEMİR said

    AMA GENEDE SEN BİZİ NEKADAR SEVMESENDE BİZLER SENİ SEVİYORUZ

  3. esma-esra said

    ismail yk sana aşıgız 1 numarasın seni çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoruz türkiyenin 1 numaralı starısın

  4. dicle said

    ferhat kardeşime katılıyorum gerçrkten böyle birşey söylemişse çok ayıp etmiş biz seni kimliğinle değil göründüğün gibiseviyoruz sendende beklerdik kürtlerde herkes kardeş saygı duy lütfen vizim saygı göstewrdiğimiz gibi

  5. dicle said

    ferhat kardeşime katılıyorum gerçrkten böyle birşey söylemişse çok ayıp etmiş biz seni kimliğinle değil göründüğün gibiseviyoruz sendende beklerdik kürtlerde herkes kardeş saygı duy lütfen bizim saygı göstewrdiğimiz gibi

  6. dinço said

    ismailyk yakışıyo bu şarkılarsanaykkardeşler

  7. sefa said

    senı cok seviyorrum
    ne zaman afyon’a geliyon

  8. muazzez said

    ismail abi doğrumu kürtler albümü almasınlar demişsin bende kürdüm ama biliyorum ki sen öyle birşey dememişsindir sana şahsen yakıştımam İSMAİL abicim sen bizim biricik abimizsin bunu hiç unutma inşaalah bu yazıyı okursun SENİ ÇOKKKKKKKKK SEVİYORUM SEN 1 NUMARASIN BİRİCİK ABİM

  9. EbRu said

    İSMAİL YK SEN 1 NUMARASIN SENİ ÇOOOOOOOOOK SEVİYORUM MAŞALLAH BAŞARILARIN DEVAMINI DİLİYORUM HEP BÖLE HEP BÖLE UNUTMA SENİ SEVEN ÇOKKKKKKKKKKKKK KİB

  10. bayram arif said

    slm ismail nabion yahu sen cok beyenioruz ama su cihanbeyliye gelsende burdaki kiz larin hep si sana asik hepsini sikersin

  11. SERSERİ DİLEK yk cı said

    bir insan bukadr başarılı olmak zorundamı?demkki öle baksaan ne kadr başarılı süper ya AŞIGIM ona msn adresini verirmisinz?neOLURbir serseriyim aşkınla kavruluyorum..1 numara..AREBESK FANTAZİ ERKEK=İSMAİL YK…..İŞDE BUU

  12. reco 81 said

    ya bu şarkı süper kelime bulamıyom

  13. ahmet üstek said

    ismail abicim neden öyle diyorsun bizler isndeğilmiyiz dünyadaki herkes kardeş değilmi peki niye almanya bişey demiyorsun biz insan değilmiyiz belik savaş olabilir ama biz kardeşiz bunu unutma…

  14. ahmet üstek said

    İsmail abicim böyle bişey söylemediğini biliyorum lütfen bizler kardeş değilmiyiz ama harika olmuş maşşalah başarıların devamını diliyorum

  15. ahmet üstek said

    bazı kürtler seni sevmeyebilir ama lütfen öyle şeyler deme ferhat kardeşime katlıyorum hepimiz h.z ademin çoçukları değilmiyiz kardeşiz

  16. ismail yk senın ananı avradını sikim sen kimsin lan öle diyosun

  17. kürtler senın ananımı sikmiş lan olum sen elıme geçsen varya senı ayakta sikerim dinlenmenede izin vermem göt gibi sesin var sende emrah gibi olacaksın senide kimse dinlemiyecek artık

  18. tek bir şarkıcı var oda İBOOOOOOOOOOOOOOOOOOO dur

  19. MİDYATLI DİLBER said

    kürtler benim albümümü almasin demişsin bende kürdüm senin albümlerini alıyordüm büyk bir zevkle dinliyordum ama şimdi ne sesin nede ismini duymaya tahamülüm var ben türklerden nefret etmiyorum ama senden nefert ediyorum ismail yk

  20. MİDYATLI DİLBER said

    salak

  21. MİDYATLI DİLBER said

    ben seni çok seviyodum yazik ettin resimlerini sildim şarkılarını sildim allah belani vesin ker kure kere yk

  22. MİDYATLI DİLBER said

    türk kürt kardeştir ismail piçi kalleştir bü böyle biline kimse seni benimkadar sevmezdi bak sana neler soyliyorum neden böyle bişey söyledin yk

  23. mardinli said

    ismail yk nbr sana bir kardes tavsiyesi.’NE OLDUM DEME SAKIN.NE OLCAM’de sen kim KURT kim?Aranizmizda DAGLAR kadar fark var.Bunu O salak kafanin bir kosesine al.ok mi? ya manyakmisin sen.kurtler senin …….. !!!!! ne yapmis.anlamadim.ole bisey var sa sole yani bizde bilelim.ya seni yada…….. birilerini kopru alti mi? yapmislar.ney…anlamadim.sen demissin kurtler beni dinlemesin.kasetlerimi de almasin.senin o karga sesini dinlemesek de olur.siz cocuklar (genc)olmussunuzda ellinizi cebinize atiginiz zaman adam oldugunuzu saniyorsunuz.sizin sarkilar hepsi anlamsiz…ah ahmet babamizi (ahmet kaya)yi turkiyeden gondermeyeceklerdi ki a.kayanin yeni yeni parcalarini dinleyip de kafayi bulsaydik.ismail yk ahmet baba dan bir parca dinle de utan bee….neyse zamanimi senin gibi degersiz kisiye ayirdigim icin uzgunum.ama icimi bosaltmasaydim da rahat edemezdim.neymis..ismail yk da adam olmus ayirimcilik yapiyor.”ARKADASLAR UNUTMAYIN ki TURK KURT KARDESTIR.BUNLARI AYIRAN (ismail yk vb.)kalestir.

  24. selocan said

    ben selocan mardinli kardeşime katılıyorum ben senin için ölüyodum ismail yk tüm kürtler seni protesto ediyo hemen magazin programlkarında fln özür dile seni sevmiştik yakışmadı şimdi bende cankan hayranı oldum senin bu lafından sonra yha (hoşcakal)……………..

  25. selocan said

    sendede kürtlük war ismail yk cım alevi olabilrsin ama soyunda kürtlük war yazıklar olsun seni cümle aleme rezil edicem::::::::::::: sen kendini ne sandın böle bişi sölersin yha sen kürtlerin lazları zazaların alevilerin çerkezlerin türklerin herkesinnnnnnnnnnnn bokunu yeeeeee=========

  26. selocan said

    ve bu ara bende bi türküm ama kürtlre hakaret etmene tahammül edemedim

  27. selocan said

    sexxxxxxxxxxx manyağı seni cankanında bokunu ye

  28. ahmet said

    GÜZEL İYİ YAZMIŞSNIZ PİÇLER…

  29. ahmet said

    İSMAİL YK SENİ BEN PİÇ E BENZETİYORUM

  30. baran said

    ismail yk senin ananı sikim.kürtlerde ananı siksin.hüsnü gevşanda ananını siksin.salak insan.senın ananın amına yogurt doker ayran olana kadar sıkerım. senın ananın amına çam agacı sokım golgesınde acını sıkım. onun bunun benım cocugumsun sıkerım senı gel elımı op ozur dıle afedıyım

  31. baran said

    siktiğimin siktiği

  32. bilal said

    seni sikmek istiyorum… serefsizin dölü sen kımsinkı 45 mılyon kurde benı dınleme dıyorsun bende bır turkum bende senın ananı sıkıyorum bende kürtlerden yanayım onlar delıkanlı ınsanlar senın gıbı top degıller pıc ismail y

  33. rawşan said

    hayranınım ama gerçekse söylenenler seni kınıyorum bir kürt olarak dediğini yapar seni birdaha dinlemem

  34. rawşan said

    arkadaşlar küfür etmeyelim biz kürdüz ve küfür etmek bize yakışmıyor eğer öyle bişi demişse kendisi kaybetmiştir doğru değilse tv ye çıkıp doğruyu söylesin gururla söylüyorum ben kürdüm ve mutluluk duyuyorum inanmıyorum böyle bişi dediğine ama tv çıkıp açıklamasını bekliyoruz

  35. rawşan said

    ilk sevdiğim şarkıcısın eğer doğruysa yazıklar olsun sana ait herşeyi atıcam ve seni artık sevgiyle değil nefretle anıcam KÜRTLERE HAKARET EDEN ŞEREFSİZDİR HEPİMİZ KARDEŞİZ UNUTMA YK ama söylenenler doğruysa bu kardeşlik sana yakışmıyor inşallah doru değildir açıklama yapmanı bekliyoruz tv çık

  36. rawşan said

    oğruysa bir kürt olarak seni kınıyorum ilk duyduğumda inanmamıştım halende inanmıyorum ama tv ye çıkıp açıklamasan inanıcam ve senden nefret edicem senin hayranlarının yarı kürt nasıl böyle bişi dersin umarım doğru değildir…

  37. asiiiii said

    benim msn nem agurler85@hotmail.com itirazı olan beni eklesin adım sanem ismail yk piç türklerde itirazı olan agurler85@hotmail.com ekleyin sopet edek

  38. ismail said

    allahım ya bunu duydugumda sankı beynımden vurulmusa dondum ayıp etmısın be adaş!!! halbuki senı sevmıstık butun kasetlerını aldım
    ama senın kanın gorduk ku 5 kurus etmıyur!!!kufur fılan etmıcem korkma zaten kufur edılecek bır kışilik yok sende!!!eger bu dedıkodu dogruysda adam gıbı çık bı açıklama yap!! ya evet dedım de yada ole bısı yok de..sabırsızlıkla beklıyuruz!!!

  39. ismail said

    eger dogruysa sana sole bı cevap verebılırım ben kurler adına:D

    hey ismail yk kanın 5 kuruş edermı lan gotten yemımış adam bole dermi götunu sıksınler adaş:!!

    ismail yk: allah belanı versın

  40. ismail said

    küfür etmıcem dedım ama kendımı tutamadım ne yapım:D eger yalansa kusura bakma adaş
    :D:D

  41. ismail yk ya küfür edenin anasının taaaaaa göt damarını sikeyim

  42. Kürtler topunuzun ebesini sikeyim

    apo kahbe

    apo şerefsiz

    apo ibne

  43. ne mutlu Türküm diyene , ne mutlu Kürdü sikene !!!!

  44. ahmet said

    ismail yk ya laf atan felç geçirir inşallah🙂

  45. İsmail Yk Senin Ananı Sikem Onun Bunun Cocuğu Sen Adamısın Piç Olu Piç Kurtler Senin Ananın Amına Mayınmı Koydu Özenti Piç aRabesk Rape Sen Özen Adam deilsin Adam deilsin Fuckyoubeach

  46. bilal said

    ULENN KALLEŞ OGLU KALLEŞ KÜRTLER SENİN ANANI SİKEYDİ O ZAMAN BİR NUMARAYDIKK SANA YYAKIŞIYOMUU ULENN SENİN ANANIDAA SİKECEMM TÜRK DEVLETİNİDE SİKECEMM DAGITACAMM OLMM SENİN ANANI GERİLLARIMIZ SİKSİNN SİZİN ANANIZI HER GECE GÜN SİKİYOZ PİÇ KURUSUU DAGALRA GELİNN KONUSUNN GELİN DOGUDA AMMEDDE KONUSUNN Kİ ANANIZII SİKEK ULENN PİÇÇ KURULAARI

  47. memocan said

    heyele senin amına koyayım sanki bedne seni klasetlertine meraklıyım oğum benim köpeğim senden daha ii
    lan köpek sen kimsin ki diyorsun kürtler benim kasetlerimi almasın heyle kürtler senin amına kysun

  48. memocan said

    hee anladım demek kürtler senin amınakoymöuşki sen öyle konuşuyon pislik
    oğlum ben snein bu siteniş tüm küğrtler yolayacam senin amına koysunlar sen hayvan ohaaa çeleee dur bende bi beste yapıp sana yuolayacam sade senin adınba küfür köpek

  49. mehmet said

    hee anladım demek kürtler senin amınakoymöuşki sen öyle konuşuyon pislik
    oğlum ben snein bu siteniş tüm küğrtler yolayacam senin amına koysunlar sen hayvan ohaaa çeleee dur bende bi beste yapıp sana yuolayacam sade senin adınba küfür köpek

  50. mehmet said

    İMRALIDA YATAN PİÇ APO HERGÜN AĞLIYARAK İSYAN EDİYOMUŞ YETER ARTIK TÜRKLER BİZİ SİKİP DURMASIN REZİL ETTİNİZ KÜRTLERİ TÜM DÜNYAYA DİYİP AĞLIYOMUŞ ORDA BULUNAN Bİ GARDİYAN APOYA SOKTUĞUNDA APO ZEVKE GELİP GÜLÜYOMUŞ VE TÜRKLER NE ŞEREFLİ Bİ MİLLET KÜRTLER ŞEREFSİZ VE KÖPEKTİR SİKİN BİZİ DİYOMUŞ ARTIK İÇİNE BOŞALINA BOŞALINA DOKTORA GÖTÜRÜLEN ÖCALANIN VUCUDUNUN % 95 İ DÖL İÇİNDEYMİŞ VASİYETNAMERSİNDE ÖLÜNCEYE KADAR TÜRKLER TARAFINDAN SİKİLMEK İSTEDİĞİNİ SÖLEMİŞTİR EEE BİZ TÜRK MİLLETİ OLARAK KÜRTLERİ SİKMEDEN DURABİLİRMİYİZ TABİKİ HAYIRRRRRRRRRRRRRRRR😀

  51. şiyar serhıldan said

    slm iso ez tenim ulan seni severdim ama şimdi posterini yere atmış uzerine boşalıyorum soysuz ibine biz kürdüz dinimiz dilimiz beli sen kimsin ne anan ne baban beli ananı bir alman sikmiş diye duydum doğrumu nys ya sana küfür bile etmeye değmez soysuzzzzzzzzzzzzzzzzz

  52. ulan şiyar serhıldan ben senin ANANI SİKEYİM
    SEN İSMAİL YK NIN HAKINDA TERBİYELİ KONUŞ ULAN DÜMBÜK
    BEN VARYA TÜM KÜRT KIZLARININ BUZ GİBİ AMLARINI SİKİMDE PATLATIRIM
    SENİN BACININDA HEM AZINA VEREYİM HEM GÖTÜNÜ SİKEYİMMMMMMM İBNE GÖT VEREN EVLADI
    NE MUTLU İSMAİL YK SEVENE…………..

  53. çok doğru said

    süpersin ya bencede dinlemesinler ne halt varmış zaten TÜRKİYEDEYİZ her taraf kürt piçleriyle dolu amına koyduğumun piçleri siktir olup gidemiyolar TÜRKİYEMİZDEN başka yer mi yok lan zaten hepsi terörist bu mallarınn onlar yalnızca insanlara kötülük yapmak öldürmek istiyolar inşallah onların yüzleri hiç gülmez şerefsizn piçleri

  54. İSMAİL YK BEN SENİN ŞU ZEYNEP BACINA HAYRANIM ODA ÇOK İYİ ÇALKALIYOR ZEYNEP GİBİ Bİ MANİTAM OLSUN 100 MİLYAR BORCUM OLSUN İSMAİL YK YAKINDA ENİŞTEN OLCAM ZEYNEPİ SİKECEM :d
    ZEYNEP KALÇANA HAYRANIM:d

  55. Ömer said

    SEN KÜRTLERE KURBAN OL ZATEN KÜRTLER SENİN GİBİ SOYTARIYI DİNLEMİYORDU Kİ SEN BÖYLE BOŞ SÖZLERLE BİR YERE GELMEYE ÇALIŞAN BASİT KARAKTERSİZ KİŞİLİKSİZ AYRIMCI HERİFİN TEKİSİN ZATEN SENİN GİBİ İNSANLAR BU ÜLKEYİ BOZUYOR SEN GİT BÜYÜDÜĞÜN ALMAN DAZLAKLARIN ARASINA

  56. ciko said

    ulan tarık_babacan piçi senin ağzına sıçarım amına kodumun göt vereni azını kim sikti lan eşek mi sikti sesi kerhaneden gelesice bağırma ne bağırıyon öyle çırtlak senin gözünü oyarım doru konuş şerefsizin evladı ben senin ananın o koca amına bilerzik gibi geçiririm ulan ben senin ananın amına çam dikerim senide o çamın altında sikerim orospu çocuğu , senin anan güzelmi bari ben kerhanenin arkasında oturuyorum ananı iyi pazarlarım bana ananı yar ette onu kerhanede sike sike amını kanatayim ananı ta amını eşşeğe siktiririm ulan, ananı ağaca bağla ben koyiim sen ağla anasının amında noumaya göt veren orospu çoçuğu senin anayın amına Tüm Türk yarrağı girecek bacınada benim ki girecek sen hiç merakta kalma olur mu yarram

  57. ciko said

    Ömer sende sus ulan süzülmüş piç senin ananada Türk yarrağa yedirtecem anan yarraksız kalır diye sakın korkma Tüm Türk yarrağa ananın amına feda yuhahahahahahahaaaaaa

  58. ciko said

    ÖMER SENİN ANANI SİKİM SOYTARI SENİN GİBİ İTLERE BENZER
    SENDE TÜRKLERE KURBAN OL
    İSMAİL YK SENİN GÖTÜNÜ SİKSİN AMINA KODUMUN PİCİ

  59. ciko said

    tarık babacan zeynep senin azına 7 kilo bok ötürsün
    ulan şerefsiz sen zeynep hakkında terbiyeli konuş
    seni o doğuran orosbu ananın amını sikerim
    bende senin bacının kıçına hayranım bacının kalçalarını domaltıp sikmek istiyorum şimdiden döllerim akmaya başladı o dölleri bacına içirtecem piç

  60. ciko said

    tarık babacan sen git kendi bacına yarranı sokkk nede olsa bacı kardeşsiniz tarık’ın bacısını kerhane’ye satıyorum varmı artıran beyler…………

  61. hatiçe said

    ismail yk seni çok seviyorum aşkım

  62. botanlı said

    olan sen daha dun dılencıydın kürtkler sayesınde adam oldun bu zavallı türklere kalsaydı aclıktan geberırdın hayavan ne dıyon allah cezanı versın

  63. ulan botanlı senin ananı sikerim ulan piç doru konuş senin ben varya 7 değil 777 cedini sikerim ulan şerefsiz sen geber inşalah senin allah cezanı versin pis kôpek…sen yk ya kurban ollll

  64. süleyman said

    ARKADAŞLAR..AYIP OLUYOR….AYRIMCILIK YAPANIN AMINA KOYAYIM…KÜRT DE OLSA TÜRKTE OLSA…BEN KÜRDÜM AMA PKKLI DEĞİLİM…VARSA BİRİNİN ZORU….ÇIKSIN SİYASET YAPSIN.BİRBİRİNİN ANASI İLE UĞRAŞMASIN…..ANASINI SEVMEYEN BAŞKASININ ANASINA KÜFREDER…DEDĞİM GİBİ AYRIMCILIK YAPANIN AMINA KOYAYIM..

  65. mazhar said

    ismail yk serefsizdir serrefsiz olmasa bu sözü soylemez zaten biz kürtler dinliyorduk artık bizde dinlemiyoruz bülent ersoya kurban ol

  66. heval said

    ciko gülben ergen küfür eden pis ananı siktiğim ismini türk vatan koyan bu ismi kirleten piç oğulları biz kürdüz ama türkleride severiz sizin gibilerinde analarını sikeriz

  67. ulan amına kodumun mazharı ben senin ananın amına beton dökerim ne baban siker nede ben sikerim ulan şerefsiz senin sulalendir it doru konuş piçin ogluuuuu
    bülent ersoy senin bacını siksin mazhar domuzu !!!!!!
    sen ismail yk ya kurban olll piççççç

  68. heval orospu çocugu sende kes domuz suratlı
    ben senin Kürtlüğünü sikimmmm ananı bacını domaltıp sikimmmmmm amın oğlu piç oğulları sizsiniz vatan hainleri pkk piçleri
    Tüm Kürtlerin anasını siker farz yaparız arabları siker sünnet yaparız
    sonuna kadar Türk oğlu Türkleriz
    Kürtlerin anasınıda sikerizzzzzzzzzzzz

  69. KÜRTLER ANANIZI SİKECEZZZZZZZZZZZZZZZZ said

    ALAYINIZIN AMINA KOYYUM VATAN HAİNLERİ EKMEK YEDİĞİNİZ ÜLKEYE İHANET EDİYOSUNUZ ULAN KÖPEK BİLE EKMEK YEDİĞİ YERE İHANET ETMEZ KÖPEK KADAR GURURUNUZ HAYSİYETİNİZ ŞEREFİNİZ YOK ŞEREFSİZ KÖPEKLER PİÇ KÜRTLERRRRRRRR

    Ne Mutlu TÜRKüm Diyene!!!
    Ne Mutlu TÜRKüm Diyene!!!
    Ne Mutlu TÜRKüm Diyene!!!

  70. KÜRTLER ANANIZI SİKECEZZZZZZZZZZZZZZZZ said

    İMRALIDAKİ DOMUZDA HERGÜN SİKİLİYOR YARRAK MANYAĞI OLDU LAN APO DUYDUNUZMU LAN ŞERREFSSİİİZZ KÜRTLER ULEN APO SİKİLİYO HERGÜN LAN ORDA ULEN ANASIDA SİKİLİYODU APONUN HERGÜN ALPARSLAN TÜRKEŞ SİKİYODU APOYUDA ANASINIDA LAN KÜRDOLAR HAYVANLAR HAYVANLAR.

  71. 123456789 said

    KÜRTLER bi siktirin giddin ismailin sitesinden………..

  72. BAĞDAT IRAK OROSPULARI said

    KÜRTLERi sikmek istiyommmmm

  73. bermal said

    önce kendi ananıza bacınıza karınıza sonrada bütün piç kürtleri sikin kürtlere söylenen küfrler 10 bin katı ile iyade ulan şerefsizler siz kimsimnizlan kürtleri agzınıza almayın lan kürt sözü pis agzınızla bin defa sikilmiş agzınızla kirletiyorsunuz sizin agzınıza türk hata piç türkler lafı yakışır bundan önce kürtlere ettiginiz küfrler ver bundan sonra küfr eden lere bütün ettikleri küfrler iyade

  74. bermal said

    pardon bir laf fı yanlış söylemişim tabi dogal piç türklerin türk lafını agzına almadımdan orda en başta ilk satır türk degilde kürt demişim dedigim gibi çok dogal ben sadece asil kürt lafına agzıma hep aldımdan kaynaklanıyor bizim agzımıza türk gibi pis bir laf yakışmaz

  75. MUSTAFA said

    bermal şerefsizi sensin pis götveren sen türklerin bokuna kurban ol it soyu ne kadar kürt varsa hepsinin amına çakayım ben senin ananı göttünden sikeyim adi herif sen türklere laf atamasın aladınmı çakal geber sen emi inşallah felç olursun senin o köpeek aponu siksinler emi tüm amerkinlılar ben sikmem çünkü sikim mikroplaşır sen gitte o piç aponun götüne girrr pislik vatan haini seni katil ipneeee

  76. MUSTAFA said

    sen çok pisliksin ve şerefsizinnnnn kalp gözün kör olmuş artik geriye dönüşün yokkk şeytan herif seni

  77. kural said

    ismail piçi beni ii dinle kaçtane kürt genci o guzel bacını sikti ????? kesin çok sikmişlerdir ananın amına koyam piçlere benziyon bende sana bişey diyim madem doğu senin ülkense gütun yiyosa diyarbakıra gel konser ver bakalım ?????? verebilirmisin aceba o sınırları geçe bilirmisinm aceba geçirmezler gulum anında adanın amına mermi sallarlar :)ozam doğu kürdistandır ok kafanıza sokun ok piçler :)))) ohhhhhhhh be içim rahatladı

  78. ahmet said

    iğrenç bir sesi var onu hiç sevimiyom yani ismail yk yı sanatçı dediğin şarkısı kalıcı olmalı örnek ferhat göçer sezen aksu gibi

  79. ahmet said

    kürtler senden daha iyi olduğu içinmi öle sölüyon ve bidaha bizleri aşağılama şarkılarınada muhtaç deiliz ibrahim tatlıses dururken

  80. ahmet said

    hepimiz kardeşiz ismail abi kürtler olmasaydı kimse senin albümlerini almazdı

  81. hejar said

    arkadaşlar bence i. ykya karşı yapacağınız eleştiriler bir kürde yakışır şekilde olsun.siz böyle konuştukça onu haklı gösteriyorsunuz. bende dinlerdim seni ama bu lafından sonra arkadaşlarıma bile dinletmedim.şakılarındada hiç bir anlam yok zaten

  82. hejar said

    ya siz iboyu övüyorsunuz ama o kimki onun işine nasıl gelirse öyle diyor şerefsiz ben ona hiç inanmıyorum menfaatine göre davranıyor bir ara diyordu arabım sonra kürdüm dedi sonra türkiye ne mutlu türküm diye diye dili puç oldu inanmıyorum ona samimi değil

  83. hejar said

    kürtlere küfr edenler şerefsizler msn mi kaydedin lan itler hejarin-@hotmail.com
    casursanız bilgiliyseniz küfür etmeden insan gibi konuşabiliyorsanız kaydedin tırkolar

  84. beyza said

    ismail yk yı dinlemeye meraklı değiliz dimi arkadaşlar eğer öyle bişey dediysede yerin dibine batsın şarkılarıda albümleride kendiside biz hepimiz kardeşiz diye onu dinledik ama o bu kararımızı suistimal etti allah belanı versin değmezsin sen kürtlerin sevgi ve değerine ne diyim daha zati türkler değil kürtler seni dinliyordu en çok bundan sonra gör halini bizde dinlemeyiz olur biter gider kürt şarkıcılarımızın o ahenkli seslerinin dinleriz sizin seslerinizdeen daha güzel dimi kardeşler

  85. zap said

    slm
    kürt insanı ismail yk nın söylediği bu sözler kürtleri ezmiştir bu durumda ismail yk sen kimsin ki kürtlere laf ediyorsun sen ilk önce adam ol sıkıyorsa güneydoğuya gelirsin senin cesedin gelir gelişte şerefsiz türkiye de 30 milyona yakkın kürt insani var hangi yürekle söylüyorsun bu o kahpe demette görrür o bi gelsin güneydoğuya görür ismail şerefsizi beyaz şova girecek tlf açın istediğiniiz söyleyin

  86. maden kuyu said

    ALLAHIM YA BASLICAM SIMDI SIZIN kürt
    LUNUZE ISMAIL YKYI SEVMIYOSANIZ RAHAT BIRAKIN ADAMI YAHUUUUUUU NE ALEMSINIZ PISLIKLER SIZIIIIIII

  87. amedli said

    BURDAN İSMAİL YK YE SESLENİYORUM …. BAK KARDEŞ BENDE YENİ DUYDUM BİLMEM KÜRTLER BENİM KASETLERİMİ DİNLEMESİN KANINDA KURT KANI OLANLAR SARKILARIMI DİNLEMESİN SEN COK AYIP ETTİN SANA SOLENECEK SÖZ BULAMIYORUM ARTIK KASETLERİN DOGUDA DİNLENMİYOR SENİN SOLEDİKLERİN DİNLENİYOR.. AMA BİZ İNANMIYORUZ SENIN BOLE BİŞE DEDİGİNE CUNKU SEN SEREFSİZ OLAMASSIN BİRAN ÖNCE Bİ TV KANALINA CANLI YAYINDA BASIN ACIKLAMASI YAP SENDEN DE BU BEKLENIR BASKA SEYLER DEDİL AGZIMDAN SANA KUFUR GELMESEDE EGER SOLEİKLERİN GERCEKSE BİR GUN YOLUN DOGUYA DUSER ANADIN MI!!!!!

  88. webmaster said

    ismil yk eğer gerçektende öle bişey demişsen kürtler beni dinlemesin diye bir söz kıllanmışsan sana diyecek hiç bir sözümüz yoktur …

  89. Ecrin said

    ArkadaşLar YorumLarı Okuyorumda çok ayıp ediyorsunuz analarınızı bacılarınızı sokakta bulmadınız yapmayın öyle. O kutsal insanlara analara nasıl diliniz uzanıyor anlamıyorum. ßen hem Kürt hem Türk kızıyım (meLezim) ve her iki tarafıda çok severim ayrımcılık yapanıda sonuna kadar kınarım. Özellikle kardeşlikten bahsedilen şu günlerde bu yorumlarınız bana bunun için daha çok zamanımızın olduğunu gösteriyor. İsmail YK öyle bişey söylemişse kendi kaybeder Kürtler deil çünkü İsmail Yk’dan önce dinlemeye değer daha birçok sanatçı var bana göre ve şundan eminim ki İsmail YK’nın emri altında çalıştığı çoğu insanda Kürt’tür bunca Lafın üzerine ßence artık çıkıp bu sözü yaLanLa İsmaiL Çünkü Çok tepki çekiyorsun SaygıLarımLa…

  90. celal said

    ismail yk senin ananı sikeyim yorum yazan gazi ykcı piçi seni anandan kimler doğurttu onun bunun çocuğu senin babanda kürt çünkü baban benim

  91. hewal_bela said

    lan dangalak köpek sen kimsin kürtler sen dinlicek iki oynak şarkıyla havalanmış illa diyor gelin indirin it oglu it

  92. lan oğlum ben urfalıyam ben kürdem size diyorum kim bu adamı adam etti adam yerine koydı biz olmasaydık bunu hesaba bile almazlardı la dinlemeyin bu adamı kimdir nerenin iti olduğu bile belli degil bunun ayağına sıkarlar yakında emin olabilirsini varsa itirazı olan narkoz63@hotmail.com

  93. ipne ismail yk said

    ipne piç anasını siktiğim oruspusu sen nasıl kürtler benim kasedimi dinlemesin dersin o.çananı siktiğim piçi a.q

  94. ipne ismail yk said

    o.ç

  95. ipne ismail yk said

    o.ç ismail yk ananı hangi eşşek yapmış anasını siktiğim tüm ismaili sevenin anasını sikim………. ismail yk ananı potaya asım a……. smaç basım……. seni sikerim götten ölürsün gülmekten ızdırabını sikimm……… senin ananı boğaz köprüsünde bi sikerim avrupa ile asya deiil tüm dünya beni ayakta alkışlar………..

    TEŞEKKÜRLEEER
    ANANI SİKTİĞİM PİÇİ İSMAİİİL’İ

  96. ipne ismail yk said

    KIROOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    XIROOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  97. berk said

    lan bacını sıkyım senın apoooo orda hayat yasıyo got korkusundan dokunamayosunuzda aa bızde erkegız dıye bı takım spekulasyonlar atıyosun ondan sonra bız erkegız dıyosunuz sızın gıbı erkegı sıkıyım

  98. said said

    ulan oğlum zaten kürtler seni sikkine takmıyor amcığın evladı sen ancak kızlara erkeklik göster erkeksen gel o lafları d.bakırda söyle bak ananı porno filimdekiler gibi nasıl siksinler

  99. MeechuL said

    İsmaiL’in kürtler beni dinlemesin sözünü haklı bulan ve iyiki söylemiş diyen KürtLere Laf eden miLLiyetçiyiz diye geçinen TürkLer Görün ßakın İsmaiL Size de Attı Kazıqını Türk VatandaşLıqından Çıktı🙂🙂🙂 ßu durumda haLa kaLkıp onu hakLı görüp savunuyorsanız O zaman Sizde kişilik karakter yok demektir :))

  100. kuwweytli ömer said

    ismail senin o beyinsiz kafanı sikeyim ok mi oğlum ben has kürt haydi siktir git boklıcakla kal en büyük şıwan perwer hozan diyar sen onun taşağı olamazsın…

  101. İSMAİL YK SENİ BACINI SİKECEM EN KISA ZAMAN DA BEN MEHMET DOĞAN DİYARBAKIRDA

  102. İSMAİL YK SENİ BACINI SİKECEM EN KISA ZAMAN DA BEN MEHMET DOĞAN DİYARBAKIRDA AVRADIN SİKECEM ABEN SİKEYİM YARAK OSMANI SENİ KAFA TASINI SİKECEM 04124152853

  103. İSMAİL YK SENİ BACINI SİKECEM EN KISA ZAMAN DA BEN EMRAH ERT DİYARBAKIRDA AVRADIN SİKECEM ABEN SİKEYİM YARAK OSMANI SENİ KAFA TASINI SİKECEM 04124152853

  104. EZ KIRMANCIM EZE DI KUZE DİYATEKIM BİJİ ABOOOOOOOOOOOOOOOOOO SEROK DAĞDA SİKMEDİLERMİ SENİ İSMAİL YK KIZKARDEŞİ EĞER BUNU OKU YORSAN BANYODA AMINLA OYNA İSTERSEN SANA YARDIMA GELEBİLİRİM SENİ HOPLATIREM

  105. apocu( kürt kızı) said

    slm kürt kardeşlerim. yha bu piçi kim dinler ki kendini bi boktan sayıyo.biz kürt toplumunda ismail yk lar barındırmıyoruz ahmet kaya lar cıvan haco lar şıwan perwerler barındırıyoruz .o piç kalkıp kürtler beni dinlemesın dıoda bizi dışlıoda nie peki kendi türk mılletıne sahıp cıkmıo turkleerın baş üstünde tuttuğu şerefsiz alman vatandaşı oldu.türk olan askere gitmez mı en basıtınden vergısını vermez mı. ama bellı oluo üşenmiş piç oğlu piç… BİJİ SEROK APOOOOOOOOOOOOOOO BİJİ KURDİSTAN NE MUTLU KÜRDÜM DİYENE … HAKKARİLİ.

  106. GERİLLAAAAAAA said

    PİÇ TÜRKLERRRRRRRRRRR SİZ KİMSİNİZ LAN AĞZINIZI TOPLAYINN SİZ TÜRKSENIZ BIZDE KÜRDÜZ LAN VE NE MUTLU Kİ KÜRDÜMMMMMMMM DİYENEEEEEEEEEEEEEEEEEE NE MUTLU KÜRDÜM DİYENE NE MUTLU KÜRDÜM DİYENE ANLADINIZ MI PİÇLERRRRRRR

  107. DTP(SEROK APO) said

    LAN İSMAİL PİÇİ NE KALKIP ÖZÜR DİLİON NE OLDU LAN KASETLERI NSATILAMIO DIE AÇ MI KALDIN KALKIP ÖZÜR DİLİOSUN . LAN DEİL SENİ DİNLEMEK DEİL ÖZRÜNÜ KABUL ETMEK. SENİN GEÇTİĞİN YOLDAN GEÇMEYİZ TÜKÜRÜRÜZ O YOLA SEN ELİMİZE GEÇME PİÇ KENDİ ÇÖPLÜĞÜNDE ÖTMEYE DEWAM ET BİZ KÜRDÜZZ ANLA BUNU TMM MI??? DOĞDUGUN GUNE PİŞMAN OLACAKSIN HİÇ MERAK ETME PİÇ OĞLU PİÇÇÇÇÇ

  108. leman said

    ulan sen kaç kuruşluk adamsın kürtler beni dinlemesin piç seni yakalasam varya şerefsiz sarkıcı oldun adam mı oldun kürtlerin adını ağzına alırsan senı gebertirim türkleri severim ama senın gıbı kopekleri asla

  109. Gerilla anani bacini götten sikeyim piç kürtler

  110. ulann GERİLLAAAAAAA bögüren diye ite söylüyorum ulan sen kimsinki türklere hakaret ediyon yarragimin anti viruzu seni piç senin anani bütün türk halkina siktirim anladinmi orospunun dogurdu köpek akiLLi ol it soyu..sikerim senin kürtlügünü lan kokmus agiz seni

    GAYSEVERKÛRD

    FUCK APO
    FUCK GERILLA
    FUCK PESMERGA
    FUCK PKK
    FUCK KÛRDO

  111. LAN TURKLER ANANIZN AMINDA 72 EKRAN TV SOKAREM ORUSPU COCUKLARI PİÇ ULKUCUKER DUNYADA NE KADAR ULKUCU WARSA HEPSİNİ URFA KALESİNDE EVİRE CEVİRE SİKERİM ANASINI GÖTUNDE SİKTİĞİM ORUSPU COCUKLARI:d:d:D:D ANASININ AMINDA KAN CIKARTIĞIM ORUSPU COCUKLARI

  112. nulled scriptz, forum scriptz, warez…

    […]İsmail Yk – Çalkala (2008) « OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi[…]…

  113. dinle1 said

    dinle1…

    […]İsmail Yk – Çalkala (2008) « OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi[…]…

  114. online forex account…

    […]İsmail Yk – Çalkala (2008) « OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi[…]…

Leave a Reply

 
