OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Çatlak Zilli (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

elimden bak kurtulamayacaksın boşuna kaçma
eninde sonunda sen onun olacaksın boşuna uğraşma
anasın gözü bu senide benide tavlar yapar zilli
sevabını alır günahınıda sana yamar çok tehlikeli
çok uyanık bu sakız gibi yapışır adama kurtulamassın ki
isterse yapar zilli
deli dolu hareketerle yakar herkezi valla
hayır diyemessin şimdi takmış kafayı bana
ona ben bayıldım ona dalgalandım ona
ama benden uzak dursun akıllı oynuyor
ona ben bayıldım ona dalgalandım
yanlız ben değilimki bak herkezi oynatıyor
çatlak zilli zilli aşmış kendini belli
fıkır fıkır oynar şimdi
anasın gözü bu hoplatır herkezi

çatlak zilli zilli aşmış kendini belli
fıkır fıkır oynar şimdi
anasın gözü bu hoplatır herkezi

 

elimden bak kurtulamayacaksın boşuna kaçma
eninde sonunda sen onun olacaksın boşuna uğraşma
anasın gözü bu senide benide tavlar yapar zilli
sevabını alır günahınıda sana yamar çok tehlikeli
çok uyanık bu sakız gibi yapışır adama kurtulamassın ki
isterse yapar zilli
deli dolu hareketerle yakar herkezi valla
hayır diyemessin şimdi takmış kafayı bana
ona ben bayıldım ona dalgalandım ona
ama benden uzak dursun akıllı oynuyor
ona ben bayıldım ona dalgalandım
yanlız ben değilimki bak herkezi oynatıyor

 

çatlak zilli zilli aşmış kendini belli
fıkır fıkır oynar şimdi
anasın gözü bu hoplatır herkezi
çatlak zilli zilli aşmış kendini belli
fıkır fıkır oynar şimdi
anasın gözü bu hoplatır herkezi

 

 

5 Responses to “İsmail Yk – Çatlak Zilli (2008)”

  1. aslıgülmine said

    süper ya bayılıyorum ismailim sana ölürüm ya bi kez öpsem başka bişey istemiyorum canım benim kurban olurum sana bitanem…kızlarrrr oo benimmmmmmmmmmmmmmmmmm.

  2. yunus said

    nede olsa sivaslı deilmi:)

  3. murat said

    hemşehrim seni tbr ederim 2007 i geçmedi ama yinede süperrr

  4. banu said

    sürsin yaa valla neredeyse ismail yk 2007 yi aratmıcak bi albüm

  5. gerard said

    mükemmel ötesi 2007 gibi

Leave a Reply

 
