OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Düğünün Varmış (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

duydum ki düğünün varmış sevgilim
seni ben birdaha görmek istemem
duydum ki düğünün varmış sevgilim
seni ben birdaha görmek istemem
ele kucak açmış beni terketmiş
ele kucak açmış beni terketmiş
zalimin birini görmek istemem
zalimin birini görmek istemem

sensizlik çok acı alışamdım
resminle bakıştım konuşamadım
hayatla küstüm barışamadım
seni hayatta bir daha görmek istemem

soldurdun sevgilim beni soldursun
genç yaşımda bana saç yoldurdun
soldurdun sevgilim beni soldursun
genç yaşımda bana saç yoldurdun
asla affedemem senin suçunu
asla affedemem senin suçunu
nasıl affederim canımı aldın
nasıl affederim sen beni yaktın

sensizlik çok acı alışamdım
resminle bakıştım konuşamadım
hayatla küstüm barışamadım
seni asla bir daha görmek istemem

 

20 Responses to “İsmail Yk – Düğünün Varmış (2008)”

  1. aslıgülmine said

    sensizlik çok acı alışamdım
    resminle bakıştım konuşamadım
    hayatla küstüm barışamadım
    seni asla bir daha görmek istemem

  2. hulya said

    çok güsel olmuş

  3. yunus said

    valla sanki bana düşüş varmış gibi geldi

  4. eren said

    baba sen çok yasa ismail baba sen bitanesin işte şarkı budur be düğünün varmış

  5. rizeli ... said

    ismail abi süpersin sen parçaların beni öldürüyor…seni Rizeyede bekleriz.seni çok seviyoruz…

  6. necmettin said

    çok süper bi şarkı beni terkeden vefaszı için yazılmış……

  7. musum said

    evt ya ismail abi sen benı anlatıyon gercekten bu sarkıda sensizlik zor alışamadım ama senı de gurmek istemem

  8. muslum said

    ismal abi gene ne zaman gelecen kıbrısaa
    arayı fazla acmaa

  9. seseri aşık said

    slm abi ben erzerumli serseri aşık kürşat abicim albümün çok güzel olmuş senle beraber bizde patlıyoz

  10. ayyy bence çok güzel olmuş hergün açıp ağlıyorum ykm seni çok sewiyorum bende sana sesleniyorum ele kucak açma sensizlik çok acı resminle bakıştım konuşamadım hayata küstüm ykmmmmmm

  11. YKMMMMMMMMMMMMM SENİ ÇOK SEWİYORUM SEN OLMASSAN BEN YAŞAYAMAM BN SENİ ÇOOOOK SEWİYORUM HER GÜN GÜNDE 10 15 POSTERİNİ ALIP BAKIP ŞARKILARINLA AĞLIYORUM YKMMM BN SENİ ÇOK SEWİYORUM NE O0LUR BENİ ANLA YKM WE BU SÖZÜMÜ İİ DİNLE EYER BİR GÜN ÖLÜRSEM BİLKİ (SENİN İÇİNDİR) YKMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

  12. AŞKIM İSMAİL YKM SENİ ÇOK ÖZLEDİM YAAAAAA NERDESİN BİTANEEEEMMMMM NOLUR YANIMDA OLSAYDIN NE WARDI SENİ Ç.OOOOOOOKKK ÖZLEDİM YAAAA SENSİZLİK ÇOK ACI YAAA ALIŞAMADIM YKMMMM SENSİZLİK ÖLÜMDEN BİLE ZOORRRR AŞKIM YKMMMMMMM HADİ BY

  13. AŞKIM YKMMMMMMMMMMM

  14. SENSİZLİK ÇOK ACI YKM ALIŞAMADIM HERKES DUYSUN SANA DELİLER GİBİ AŞIĞIM YKMMMMMMMMMM (kubra_jojo_23@hotmail.com) YKM NOLUR BENİ EKLE NOLUUUURRRRRR ALLAHTAN TEK DİLEĞİM BU BNM YKMM NOLURRR SENSİZLİK ÇOK ZOR YKKKKKMMMMMMMMM ÖPTÜM SENİİİİİ AŞKIIIIMMMMMMMMM

  15. İSMAİL YK—-KÜBRA

  16. elif said

    çok güzel bayıldım mükemmel

  17. AŞKIM ŞARKIN ÇOK GÜZEL YA ÇOK BEYENDİİM TAM DAMARDAN GİRMİŞSİN HAAAA OYYYY YKM BNM ÖPTÜM SENİİİİ

  18. YKKKKKKKKKKKKMMMMMMMMMMMMMMMMM

  19. HİÇ BİR SANATÇI İSMAİL YKMIN YERİNİ TUTAMAZ O BNM HERŞEYİM YA ONUN İÇİN ÖLÜRÜM BNNNNNN YKM DUY BNİİİİİİİ

  20. bayıldım mükemmel çok seviyorum ismail yk seni hayranınım ben senin
    hele yar gitme adlı şarkın mükemmel

Leave a Reply

 
