OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail Yk – Söndür (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

 

Perdeleri indir
Kapılır örttür
Ateşimi dindir

Söndür, söndür lambaları söndür
Ateşimi söndür

Perdeleri indir
Kapılır örttür
Ateşimi dindir

Söndür, söndür lambaları söndür
Ateşimi söndür

 

7 Responses to “İsmail Yk – Söndür (2008)”

  1. çigdem said

    ya ismail yk bitanesin hemşerim seni çok seviyorum herşey gönlünce olsun dilerim herzamn 1 numara olursun sanatçıların hasısın bitensin ok senden başka bitene daha yürü beeeee kim tutar seni

  2. NAGİŞ said

    SLM İSMAİL.CANIM YA NE SÜPER ŞARKI BU.SENİN ÜSTÜNE KİMSE TANIMAM.İSMAİL HASTAYIM SANA VE O SÜPER DANSINA.SENİ SEVİYORUM İSMAİL.BEKAR OLSAM HARBİDEN SENİ KAÇIRIRDIM…..

  3. SENEM YK said

    İSMAİL CANIM BENİM BEN SENEM YANİ BAŞININ BELASI İSMAİL YK-ORG ÜYESİ WEB SİTENE YÜZLERCE MESAJ YAZAN SENEM İSMAİL YK FANI SENEMDAHA VARDA SÖYLEMİYEYEİM NAZAR DEĞER İSMAİL AŞKIM NE OLUR BENİMLE EVLEN

  4. nuray yk said

    cnm mükemmel bir albüm olmuş BÜYÜK Bİ DEĞİŞİKLİK YAPMIŞIN ALBÜMDE SENİN GİBİ ÇOKKKK GÜZEL OLMUŞ BENCE TUTTU BİLE HİÇ KORKUN OLMASIN BEN ALBÜM ÇIKMADAN ALDIMMM BİLEEEEEEEEEEE…

  5. sevgi yk said

    senin çok büyük ama çok çok büyük bir hayranınım seni çok seviyorum aşkım canımı iste canım kurban olsun sana her şarkın gibi bu şarkında süper aşkım sensizlik artık olmuyor sen olmasan benim günüm aydınlanmıyor sensin beni hayata döndüren hayatı sevdiren aşkım birtanem herşeyim can damarım yollarına paspas olurum aşkım k.i.b canımın içi kısa zamanda çok güzel şarkılar çıkardın bravo aşkım hep başarıları ol aşkım

  6. burak said

    ya abi nasıl şarkı yapıyorusn heleel sanaan cnn benim bu arda kızlarda güzeldi hayranın senin senin konserlerine geliyorum

  7. elif ile ayşenur said

    ismail süpersin ya hastayız sana bomba gibi olmuş walla çok patlar çooooooookkkkkkkk insanın içini fıkır fıkır yapıyosun wallahi bu albüm çok satar seni çok sewiyoruz

Leave a Reply

 
