OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

İsmail YK – Yar Gitme (2008)

Posted by oyunseveriz on May 10, 2008

sarıl bana can bırakma beni
üzme seven bu yüreğimi
ne olur bu aşkımızı öldürmeyelim
yazık günah denir buna
bitirmeyelim

söyle bunu sen nasıl yaparsın
bütün hayallerimi nasıl yıkarsın
öyle güzel günler yaşamıştık
bunları sen unutamazsın

ben sana çokmu geldim
yoksa bir hata mı ettim
ne olursun sevgilim
bu aşkımızı öldürmeyelim

seni mutlu edebilmek için gözbebeğim gibi sevdim
senden bu güne kadar hiç birşey istemedim
ama ilk defa birşey istiyorum

yar gitme ben sensiz yaşayamam
yar gitme gözbebeğimsin dayanamam
dur gitme seviyorum unutamam
yar gitme içimdesin atamam

canım,aşkım,bitanem,herşeyim seni çok seviyorum
sen olmazsan ben ne yaparım ben sensiz yaşayamam ki
bak bak daha gitmeden yıkıldı dünyam
sevenlere hep kıyarlar kıyıpta acımazlar
ne olur sende onlardan olma sarıl bana canım

sen gidersen yaşayamam sensiz hayatta olamam bak gitmeden yıkıldı dünyam }2kez
sevenlere hep kıyarlar kıyıpta acımazlar
ne olur sende onlardan olma beni yanlız bırakma

yar gitme ben sensiz yaşayamam
yar gitme gözbebeğimsin dayanamam
dur gitme seviyorum unutamam
yar gitme içimdesin atamam

söyle söylediklerim gerçek mi
seven insan hiç terk eder mi
hani severdin, hani beklerdin
canım diyen o sen değilmiydin

sevgilim seni çok özlüyorum
canımdan daha çok seviyorum
sen benim herşeyimsin
diye söyleyen sen değilmiydin

sen olmazsan yaşayamam ki
sensizliğe dayanamki
senden asla ayrılmam
diye ağlayan sen değilmiydin

sevenlere işte böyle kıyarlar
seviyorum diye aldatırlar
ne olur sende onlardan olma
sarıl bana canım

yar gitme ben sensiz yaşayamam
yar gitme gözbebeğimsin dayanamam
dur gitme seviyorum unutamam
yar gitme içimdesin atamam

Beyaz Show

57 Responses to “İsmail YK – Yar Gitme (2008)”

  1. sibel said

    ölüm bişey yemin ederim bitirdin beni ismailim sende benim GÖZBEBEĞİMSİN

  2. yaLnız_ sheqer said

    Oooofff aşqmla ayrıldım ooff her daim bunu dnliorum😦 aşqm duy benyyy sheny choq sefiorum metiniiimmm😦 ßhR😦

  3. yaLnız_ sheqer said

    biliorum hersey benm yüzümdn oldu ama biliorum qie son pişmanlıq fayda etmiooor😦 giden gitti işte😦 [ßhr]😦

  4. esrarlı_gözler_41 said

    lafta olmaz bu ısler ıcraat yapmak lazım adğa doğrusu ınsanın yuzune karsı bıraz bısıler solemek lazım solemıosanda msn sını onunla ılgılı heryı sılmek lazımm

  5. emine said

    cok güzel şarkılarınız acayip seviyorum ben ismail ykyı

  6. erhan& agit said

    manyak bişi yapmışsın bee seni seviyorummmmmmmmmmm ben erhan.agit&fatih

  7. gamze said

    yk süpersin hayranım sana ah bi görebilsem seni

  8. c_R_a_Z_y G_i_R_l said

    ya abi manyak bişisin ya hele albüme bayıldmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. !!!!!NiL!!!!!!! said

    yk seni çok seviyormmmmmmmmm

  10. yaLnız_ sheqer said

    Ooff Off😦

  11. ısmail valla sallayacan yıne turkıyeyı hella olsun be

  12. yarali-serseri@hotmail.de

  13. derya said

    seni çookkk seviyorum sarkı manyak olmus

  14. gizem said

    yha tam benlik bi şarkı süper olmuş ellerine sağlık ismailimmmmm

  15. tuncay said

    cok guzel sarkı yakışır

  16. cok manyak olmus dunyada teksın be ben askdeyım tam benlıkya ş 90

  17. burcu yk gfb said

    yk’m mükemmel ötesisin seni çok seviyorum albümde süper başarılarr cnm

  18. meryem said

    yaaaaaaaa süper yaaaa zaten hiç şaşırmadım yani ismail yk hiç kötü şarkısı olmadıkı ismail yk delisiyim bütün albümlerini dinledim seviyorum seni ismayilim

  19. çok guzel ben ızmırde askerım onnumara olmus tum erzıncanlara ve ozel bırıne gelsın ş 90

  20. offf offfff.bugün ayrıldım sewgilimdennnn.aşqımmmm duyyyyy beniiii senniii çoqqqqq sewiorummmmm.sen sewmesende ben seni seweceğimmmm..

  21. dılek said

    inanilmazı hep sep yapıyosun allah başarılarının devamını getirsin saglıklı ve mutlu günler

  22. namiş said

    ben kayseriden namiş naadar gozel bi albüm gadalarını alırım ilaaaaaaaaaa

  23. şüheda said

    ya allah yardımcın olsun ismail seni çok seviyorum allah seni ailene bagışlasın allahım hergun korusun seni hayranın hep yanında bunuu unutma by

  24. çakır said

    seni çok seviyoruz yk hep böyle devam et. çok güzel şarkılar basgaza ismail bas gaza

  25. yasemin said

    yenialbumun cok guzel olmus yine yapdın yapacagını supersin basarılar dilıyorum hersey gonlunce olsun

  26. dicle said

    ismail şarkın çok güzel benim bir sevdiğim var aynı sana benziyor aşkımı ittiraf ettim ama dost kalalım dedi bende birdaha konuşimama korkusuyla kabul ettim dost olduk ama benim için dost değil ne kadar dilim söylesede kalbim desteklemiyor arkadaşlar yardım edin bana

  27. yasemin said

    şarkılar süper başarıların gerigini dilerim dayıma çok benziyorsun o yüzden seni bir abim olarak çok seviyorumm

  28. yk__manyaqııı said

    allaaaaaaaaahımmm yha bn bu adama aşığım heeeeeeee:D:D:D

  29. nisan said

    aşkıııııııımmmmm seni seviyorum aşıgım sanaaaaaaaaaaaaaaaaaaa anlaaaaaaaaaaaa beniiiiiiiiiiiii

  30. YK cı DİLEK said

    aşkım yine yaptın yapacağını tüm albümlerini ezberledim şimdi bunuda ezberlicem ya seni sevdiğimi herkes biliyo seni seviyorum !!!(İSMAİL*DİLEK)

  31. YK cı DİLEK said

    YA TAM BENLİK BİR ŞARKI YİNE VURDUN BENİ YÜREĞİMDEN BİR ZAMANLAR SEVDİĞİM VARDI BENİ SENİ SEVİYORUM DİYE KANDIRDI SONRA EN YAKIN ARKADAŞIMLA ÇIKTI.TAM 5YIL OLDU HALA UNUTAMADIM ÇÜNKÜ HER ZAMAN KARŞIMA ÇIKIYOR.VE ONUN KADAR KİMSEYİİ SEVDİM.ÖPTÜM BAY

  32. caner said

    seni seviyorum iremmmm…

  33. deli kız said

    çok güzle bir albüm olmuş yar gitme şarksı bide gidersen çok güzle tmm bana göre bide tüm acı çekenlere gelsin bunlarrr oofff offf

  34. deli kız said

    AŞKIM YALAN DÜNYADA TEK GERÇEĞİM SAMETİMİ ÇOK SEVİYORUM

  35. asi melek said

    ismail yk yı çok seviyorum albümü çooooookkkkkkkkk güzel olmuş “yar gitme”şarkısı tam benlik onu çok seviyorum

  36. (emre)hzl said

    ismail yk ya bayılırım yorum çünki aynı aşkıma benziyo ama aşkım daha tatlı ismail yk gibi olmasada.( süper müzik:)

  37. hazal said

    ismail yk süper seni seviyorum ‘ismail & hazal’

  38. meMOOO said

    yhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ismail baba süpersin yhaaaaa

  39. serap yk said

    aşkımm bitanem seni SEVİYORUM ismailim süpersin seni görsem varya başka bişi istmiyorum offff oooof

  40. serap yk said

    dehset.1990@hotmail.com

  41. serap yk said

    serap & İSMAİL YK🙂

  42. çirkin kız said

    ismail seni görmek istiyorum desem gelir misin sana anlatacaklarım var desem dinler misin cevabı tabiiiiii ki hahır çünkü ismail benim varlığımdan bile habersiz artık duy beni İSMAİL İSMAİL İSMAİL

  43. gamze said

    seni çok ama çok seviyorum aşkım sen benim herşeyimsin süpersin ya sen benimsin olum benden başka kimse seni sevemez bebeğimmm

  44. muhammed said

    ismail yk bu şarkını çok begendim ark yk nın msn adresi varsa lutfen yolla yın

  45. ahmet said

    ya ismail.yk yı çok seviyorum yane çıkardığı kendini sevdigim gibi sevdim tabiki öbür şarkılarını da çok seviyrum sayagılaımla seni öpüyorum ismail ya ben adanalıyım byy

  46. leyla said

    ismail sarkı cok güzel olmuş yaww manyak bişi her dk bu sarkıyı dinliyom dinledikce askmı hatırlıyom süpersin yaaa

  47. rizeli ... said

    ismail abi parçaların yakıyor bizi ya…süpersin parça dedigin budur işte!düğünün varmış hele bu parça muhteşem…tüm vefasızlar ve sevmeyi bilmeyenler için…

  48. sefa said

    yaaaaaa ismail yk seni çok seviyorum öyle yakışıklısınki göz kamaştırıyorsun seni tek kelimeyle cok ama coooooooooookkkkkkkkk seviyorum cnmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

  49. sefa said

    ismail yk sen trabzona geldiğin de gelememiştim ve cok üzülmüştüm hiç şaşırmadım böle güzel album çıkardığına hele hele yar gitme var ya hastasıyım o şarkının parçalar yakıyor biziii bende işallah senin gibi biri olurum

  50. selin yk said

    ben ismail yknın hastasıyım. yeni albümünü çok seviyorum
    bas gaza ismail yk bas gaza

  51. özkan said

    bu basgaza 2008’in parçasıdır.ismil yk ile gaza basarak arabayla uçmayalım ismail arkadaşa teşekkürler.

  52. çakal azrail said

    slm mılet benımle tanısmak isteyen bir kız arıyorum bu kız ayarlama sebebım aynı bı sene ismail yk nın yenı sarkıları çıktıgında aynı böle bır ıletı yaıyordum ve bır kızla tanıstım ve onunla çıkmaya basladım bunu sölememın sebebı bu bu yuzden soruyorumm benımle tanısmak isyeten kız arıyorum tsk bye bye 18 yasındayım ela gözlu esmer bır çocogum ve çok sevecenım dır ve ayrıca dj lık yapıroum herkezı beklerım adres taxsım 7

  53. ERK@N said

    Aşqım bu şarkıyı her dinleyişimde seni hatırlıorum Sni deli gibi seviyorum

  54. “YÜREK SÖZ VERMİŞSE BİZDE SÖZDEN DÖNÜLMEZ,KALP KALBE GÖNÜL VERMİŞSE BİZDE SEVGİ İNKAR EDİLMEZ,BİZDE KALP YANAR YÜREK ZEDELENİR AMA AŞKA VE SEVGİYE ASLA İHANET EDİLMEZ ASLA!…
    İsmail abi ben kendimi bildim bileli senin parçalarını dinler kendimden geçer dalıp giderim uzaklarA…yar gitme bu parçan ağlatıyor beni ununtma sen herzaman BİTANESİN…

  55. sümerya said

    ismail ykm ben hastayım senin parçalarına…bu canım kurban olsun senin yoluna…ELHABBUKE KESİRA…SENİ SEVİYORUM…

  56. NuRdAN said

    YAR GİTME ŞARKISI ONLİNE SEWDİM BUNU BENDEN BÜTÜN AŞK ACISI ÇEKENLERE GELSİN:(

  57. öznur said

    yaha senin şarkılarına bayılıyorum

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: