OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Çakır, Kurtlar Vadisini takip etmiyor!

Posted by oyunseveriz on May 12, 2008

Kurtlar Vadisi’nin Çakır’ı Oktay Kaynarca dizinin yeni bölümlerini izlemediğini söyledi. Kurtlar Vadisi hayranlarını şok eden Çakır’ın neden öldürüldüğü konusunda Kaynarca yorum yapmadı.

 

Avşar’ın ‘çıkarıldın mı, çıktın mı’ şeklindeki sorusuna çok net yanıt vermeyen Kaynarca, bunun başkalarına sorulmasını gerektiğini ifade etti ve diziden tam zamanında ayrıldığını, rolünün artık o noktada bitmesi gerektiğini vurguladı.

Dizinin bir senaryo harikası olduğunu ifade eden Oktay Kaynarca, “Ben seyretmiyorum Kurtlar Vadisi’ni. Ama Kurtlar Vadisi ile ilgili söyleyeceğim en önemli şey, senaryo harikasıdır. Şu anda iddia ediyorum, her zaman da söyledim; Kurtlar Vadisi bizim dönemimizden itibaren, o çok parladığı dönemden itibaren artık çekilmesinden vazgeçilip birinin eline metni alıp, arkadaki canlandırma yoluyla anlatılsa bile aynı reytingi alacaktı diye düşünüyorum. diye konuştu

(Televizyongazetesi)

Leave a Reply

 
