OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

PARIS HILTON KILLI ERKEKLERDEN HOŞLANIR MI?

Posted by oyunseveriz on May 13, 2008

Selam hocam.

Yazılarınızı beğenerek takip ediyorum. Hocam bir derdim var; ben Paris Hilton hastasıyım, O’nun için deli oluyorum.

Geçenlerde İstanbul’a geldi, ne yaptım ettim göremedim. Görsem zaten patlatacaktım teklifi ama bilemiyorum ne olur.

Her şeyim normal uzunlukta, penisim, erken boşalma problemim yok. Tam onu tatmin edecek güçteyim ama biraz kıllıyım.

Tecrübenize dayanarak soruyorum, siz de onu takip ediyorsunuzdur. Sizce, kıllı erkeklerden hoşlanır mı?

Ve de ben bu kızı elde etmek için ne yapabilirim? Psikolojim bozuldu, bu yüzden lütfen bana yardım edin.

(Rumuz: Paris Hastası)

Leave a Reply

 
