OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Araçlar

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

RAR for Linux
Tanıtım: En iyi sıkıştırma programlarından biri olan WinRAR`ın Linux i Süre/Kullanım Kısıtlamalı 735 Kb Hit : 20012

 
Game Editor
Tanıtım: Eğer oyun tasarlamaya başlamak istiyorsanız Game Editor oyun Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.57 Mb Hit : 20017

 
Game Maker
Tanıtım: Temel olarak bir oyun tasarım/üretim programı olan Game Maker Özellik Kısıtlamalı (Demo) 3.54 Mb Hit : 20010

 
Test Disk (Linux)
Tanıtım: Bu program silinmiş tüm partisyonları (Fat12/16/32, NTFS, Lin Açık kaynak kodlu (GNU/GPL 1.04 Mb Hit : 20009

 
Wine
Tanıtım: Linux ortamında “windows” programlarını çalıştırmaya yarayan Açık kaynak kodlu (GNU/GPL 10.4 Mb Hit : 20043

 
KeePassX
Tanıtım: Bilgisayarın ve internetin yaşamımızda vazgeçilmezler arasına Açık kaynak kodlu (GNU/GPL 295 Kb Hit : 20010

 
The All-Seeing Eye
Tanıtım: Yahoo! firması ilk olarak Messenger programı ile tüm dünyaya Süre/Kullanım Kısıtlamalı 11.5 Kb Hit : 20012

Leave a Reply

 
