OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Arama – Sınıflandırma

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Ruby
Tanıtım: CDR, CD, Zip Disk, Floppy Disk ve diğer taşınabilir ortam tür Ücretsiz (Freeware) 4.98 Mb Hit : 20005

 
CAST 2K
Tanıtım: Sabit diskte ve cd-rom`larda dosya araması yapabilen ve sonuç Ücretsiz (Freeware) 732 Kb Hit : 20004

 
Music Collector
Tanıtım: Music Collector, CD`lerinizi, LP`lerinizi, MiniDisk`lerinizi Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.92 Mb Hit : 20004

 
Movie Collector
Tanıtım: Movie Collector, kişisel bir film kataloglama yazılımıdır. Ta Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.3 Mb Hit : 20002

 
Mp3 Collector
Tanıtım: Başarılı bir mp3 katalog yapma programı. Bu program ile tüm m Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.85 Mb Hit : 20007

 
CD Katalog
Tanıtım: Onlarca CD`niz varsa ve siz bunların içeriğinde neler olduğun Ücretsiz (Freeware) 1.11 Mb Hit : 20009

 
Advanced Disk Catalog
Tanıtım: Bu yazılım ile arşivinizi daha rahat ve daha hızlı tarayabili Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.37 Mb Hit : 20009

 
Filehunter
Tanıtım: Windows içinde veya CD içindemki bir dosyayı bulamıyor musunu Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.67 Mb Hit : 20003

 
Super Cat
Tanıtım: Harddisk kapasitlerinin gittikçe yükseldiği şu zamanlarda, ha Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1.2 Mb Hit : 20006

 
Cool Find
Tanıtım: Cool Find gelişmiş bir dosya arama ve yönetme yazılımıdır. Bo Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.63 Mb Hit : 20003

 
Effective File Search
Tanıtım: Klasörlerde bulunan dosyaları arayan, sonuçları listeleyebile Süre/Kullanım Kısıtlamalı 666 Kb Hit : 20001

 
Advanced MP3 Catalog
Tanıtım: Advanced MP3 Catalog kolay kullanımlı, CD`lerinizdeki, sabit Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.82 Mb Hit : 20010

 
Ava Find
Tanıtım: Ava Find mükemmel özelliklere sahip bir dosya arama yazılımıd Süre/Kullanım Kısıtlamalı 955 Kb Hit : 20004

 
CATVids
Tanıtım: Bu program sayesinde, videolarınızı kategorize edebilir ve ka Süre/Kullanım Kısıtlamalı 6.82 Mb Hit : 20007

 
Advanced CATaloguer Pro
Tanıtım: Güçlü bir katalog programı. Windows`ta kullanılan tüm dosya ç Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.06 Mb Hit : 20009

 
Game Collector
Tanıtım: Bu program ile oyunlarınız için kataloglar oluşturup, veritab Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.99 Mb Hit : 20004

 
Book Collector
Tanıtım: Kitaplarınızı arşivleyeceğiniz ve ismini yazdığınızda size ki Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.70 Mb Hit : 20006

 
Comic Collector
Tanıtım: Bu program ile oyunlarınız için kataloglar oluşturup, veritab Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.79 Mb Hit : 20004

 
Mp3 Music Explorer
Tanıtım: Mp3 Music Explorer bilgisayarınızdaki tüm müzik dosyalarını a Süre/Kullanım Kısıtlamalı 749 Kb Hit : 20002

 
My Game List
Tanıtım: PSX`iniz için emulator`e yüklenmiş oyunların detaylı listesin Süre/Kullanım Kısıtlamalı 61 Kb Hit : 20003

 
Network Searcher
Tanıtım: Network Searcher çoklu seçenek arama özelliği ile, tasarımı o Süre/Kullanım Kısıtlamalı 698 Kb Hit : 20005

 
All My Photos
Tanıtım: Bu program arşivinizde bulunan bütün resimlerinizi gruplamanı Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.7 Mb Hit : 20017

 
OrangeCD Suite
Tanıtım: OrangeCd Suite programı bilgisayarınızda kendi CD kataloğunuz Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.86 Mb Hit : 20002

 
Atrise Everyfind
Tanıtım: Bu program, web siteniz veya oluşturduğunuz CD`ler için arama Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.66 Mb Hit : 20002

 
CatFish
Tanıtım: Mp3 lerinizi, Programlarınızı, CD lerinizi çok kolay bir şeki Ücretsiz (Freeware) 113 Kb Hit : 20002

 
Turbo Searcher Standart Edition
Tanıtım: Turbo Searcher programı kişisel bilgisayarınızdaki dosyaları Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.93 Mb Hit : 20003

 
Instant Document Search
Tanıtım: Bu program Google`ın mantığında çalışan bir döküman arama pro Süre/Kullanım Kısıtlamalı 765 Kb Hit : 20001

 
Google Desktop
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması : Google Desktop, size bilgisayarınızd Ücretsiz (Freeware) 2.02 Mb Hit : 20009

 
Advanced File Organizer
Tanıtım: Advanced File Organizer güçlü, kolay kullanımlı bir dosya kol Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.62 Mb Hit : 20002

 
Phrasearch
Tanıtım: phraSEarch, sizin gibi bilişim çağının insanları tarafından k Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.36 Mb Hit : 20001

 
X1 Desktop Search
Tanıtım: X1 Desktop Search aradığınız dosyayı bulmanızı son derece kol Süre/Kullanım Kısıtlamalı 8.25 Mb Hit : 20007

 
Advanced MP3 Catalog Pro
Tanıtım: Advanced MP3 Catalog kolay kullanımlı, CD`lerinizdeki, sabit Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.82 Mb Hit : 20003

 
Advanced MP3 Catalog Reader
Tanıtım: Advanced MP3 Catalog Reader, Advanced MP3 Catalog programı il Ücretsiz (Freeware) 893 Kb Hit : 20002

 
Inet-Researcher
Tanıtım: Kullanıcının belirlediği kıstaslara göre akıllı arama yapmak Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.68 Mb Hit : 20003

 
Photo Collector
Tanıtım: Photo Collector sabit disklerinizdeki ve CD`lerinizdeki resim Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.76 Mb Hit : 20003

 
GetMeSoft
Tanıtım: İşte kullanışlı bir program daha. GetMeSoft adından da anlaya Ücretsiz (Freeware) 300 Kb Hit : 20004

 
FtpSearcher
Tanıtım: FtpSearcher, belirtilmiş dosyaları FTP sunucularında arar. Ha Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.01 Mb Hit : 20005

 
Qytec File Seeker
Tanıtım: Qytec File Seeker, belleğinizde geniş çaplı arama yapabilen b Ücretsiz (Freeware) 826 Kb Hit : 20002

 
Agent Ransack
Tanıtım: Agent Ransack, gayet başarılı ve kullanışlı bulduğum bir dosy Ücretsiz (Freeware) 791 Kb Hit : 20009

 
Disclib
Tanıtım: Disclib CD koleksiyonunuzu organize eden bir program. İstediğ Ücretsiz (Freeware) 1.88 Mb Hit : 20009

 
PropertyEditor
Tanıtım: Dosya, dizin ve sürücü simgelerini istediğiniz gibi düzenleme Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.03 Mb Hit : 20003

 
MediaMan
Tanıtım: MediaMan ile kitaplarınızı, DVD`lerinizi, CD`lerinizi, VHS te Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.54 Mb Hit : 20002

 
MyDVDs
Tanıtım: Kategorisindeki en iyi programlardan biri olan MyDVDs sayesin Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.18 Mb Hit : 20007

 
Windows Desktop Search
Tanıtım: Windows Desktop Search (WDS), bilgisayarınızdaki hemen hemen Ücretsiz (Freeware) 4.19 Mb Hit : 20005

 
Turbo Searcher Network Edition
Tanıtım: Turbo Searcher programı ağ üzerinde bulunan bilgisayarlarınız Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.99 Mb Hit : 20007

 
Long Filename Finder
Tanıtım: Long Filename Finder, belirttiğiniz karakter sayısının üstünd Ücretsiz (Freeware) 296 Kb Hit : 20002

 
CDSurf.Net 2006
Tanıtım: CDSurf.Net 2006, bir CD katalog programıdır. 1000`den fazla C Ücretsiz (Freeware) 339 Kb Hit : 20008

 
Argentum MyFiles
Tanıtım: Argentum MyFiles, dosya ve klasörlerinizi yönetmek amacıyla k Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.82 Mb Hit : 20012

 
WinCatalog Standard
Tanıtım: WinCatalog Standard, klasör ve dosyaları diskinizde katalogla Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.65 Mb Hit : 20011

Leave a Reply

 
