OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Bakım – Onarım

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

HS CleanDisk Pro
Tanıtım: HS CleanDisk Pro birçok işleve sahip olan bir sistem düzenlem Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.31 Mb Hit : 20028

 
System Mechanic
Tanıtım: System Mechanic, sisteminizdeki bazı problemleri tespit edip Süre/Kullanım Kısıtlamalı 15.9 Mb Hit : 20029

 
Registry Healer
Tanıtım: Registry Healer bir kayıt defteri temizleme ve düzenleme yazı Süre/Kullanım Kısıtlamalı 880 Kb Hit : 20021

 
MemTurbo
Tanıtım: MemTurbo ram kullanımını eniyileme amacıyla yazılmış olan bir Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.61 Mb Hit : 20026

 
CleanReg
Tanıtım: CleanReg programı Registry`i tarayan ve uninstall artıklarını Süre/Kullanım Kısıtlamalı 898 Kb Hit : 20026

 
Registry First Aid
Tanıtım: Registry First Aid, kayıt kütüğü tamiri için yardım eden, kay Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.64 Mb Hit : 20021

 
Restorer 2000
Tanıtım: Hard diskinizden yani geri dönüşüm kutusundan sildiğiniz dosy Özellik Kısıtlamalı (Demo) 650 Kb Hit : 20040

 
Disk Cleaner
Tanıtım: Disk Cleaner ücretsiz bir disk temizleme yazılımıdır. Yazılım Ücretsiz (Freeware) 363 Kb Hit : 20032

 
FinalData Enterprise
Tanıtım: FinalData Enterprise gelişmiş özelliklere sahip bir veri kurt Özellik Kısıtlamalı (Demo) 8.36 Mb Hit : 20045

 
FinalData Standart
Tanıtım: FinalData Standart gelişmiş özelliklere sahip bir veri kurtar Özellik Kısıtlamalı (Demo) 5.74 Mb Hit : 20022

 
Advanced Zip Repair
Tanıtım: Advanced Zip Repair bozulmuş veya hasar görmüş zip ve sfx arş Süre/Kullanım Kısıtlamalı 828 Kb Hit : 20040

 
Advanced Registry Tracer
Tanıtım: Advanced Registry Tracer sayesinde, bilgisayar başında herhan Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.78 Mb Hit : 20018

 
Active@ File Recovery
Tanıtım: Active@ File Recovery silinen veya kaybolan dosyaları kurtara Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.23 Mb Hit : 20030

 
FreeRAM XP Pro
Tanıtım: FreeRAM XP Pro, bilgisayarınızın RAM (Random Access Memory)`i Ücretsiz (Freeware) 605 Kb Hit : 20023

 
Registry Medic
Tanıtım: Registry Medic kayıt defteri düzenleme yazılımları arasında e Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.6 Mb Hit : 20028

 
Super Utilities Standard
Tanıtım: Super Utilities ile bilgisayarınızı hızlandırabilir, koruyabi Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.62 Mb Hit : 20027

 
System Mechanic Pro
Tanıtım: Sistem kütüğü (registry) temizleyicisi, internet bağlantı opt Süre/Kullanım Kısıtlamalı 39 Mb Hit : 20032

 
Registry Mechanic
Tanıtım: Registry Mechanic bir kayıt defteri temizleme ve düzenleme ya Özellik Kısıtlamalı (Demo) 4.64 Mb Hit : 20029

 
Super Utilities Pro
Tanıtım: Super Utilities Pro`da bilgisayarınızı korumak, kontrol etmek Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.77 Mb Hit : 20026

 
Registry Clean Expert
Tanıtım: Registry Clean Expert bir kayıt defteri temizleme ve düzenlem Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.81 Mb Hit : 20014

 
Doc Repair
Tanıtım: DocRepair bozulmuş olan Microsoft Word belgelerini dakikalar Süre/Kullanım Kısıtlamalı 726 Kb Hit : 20046

 
WordFIX
Tanıtım: Bozulan word dosyalarınızı kurtarmak için kullanabileceğiniz Özellik Kısıtlamalı (Demo) 3.03 Mb Hit : 20033

 
Advanced Word Repair
Tanıtım: Advanced Word Repair bozuk veya zarar görmüş Word dosyalarını Özellik Kısıtlamalı (Demo) 932 Kb Hit : 20027

 
Acronis Recovery Expert
Tanıtım: Acronis Recovery Expert formatlanmış, silinmiş, bozulmuş ve h Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.63 Mb Hit : 20029

 
Advanced Registry Optimizer
Tanıtım: Windows kayıt defteri (registry), Windows`un can damarı. Bütü Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.42 Mb Hit : 20016

 
TweakNow PowerPack 2006 Professional
Tanıtım: TweakNow PowerPack 2006 Professional bir paket bakım ve onarı Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.49 Mb Hit : 20078

 
Registry Repair Pro
Tanıtım: Registry Repair Pro sistem kayıt defterinizin tam anlamıyla b Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1.16 Mb Hit : 20032

 
WinASO Registry Optimizer
Tanıtım: WinASO Registry Optimizer bir kayıt defteri düzenleme ve iyil Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.4 Mb Hit : 20101

 
Eraser
Tanıtım: Bilgisayarınızdan bir dosya sildiğiniz zaman bu tamamen hardd Açık kaynak kodlu (GNU/GPL 2.26 Mb Hit : 20050

 
CCleaner
Tanıtım: Açılımı Crap Cleaner olan program adından da anlaşılacağı üze Ücretsiz (Freeware) 1.42 Mb Hit : 20032

 
TweakNow RegCleaner Standard
Tanıtım: TweakNow RegCleaner Professional yazılımının bazı ek araçları Ücretsiz (Freeware) 1.1 Mb Hit : 20033

 
TweakNow RegCleaner Professional
Tanıtım: TweakNow RegCleaner Professional programı bir kayıt defteri t Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.17 Mb Hit : 20029

 
RegDoctor
Tanıtım: Bilgisayarınız yavaş mı çalışıyor? Sürekli hata mesajları mı Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.83 Mb Hit : 20104

 
Systerac XP Tools
Tanıtım: Bilgisayarınızın performansını arttıracak 17 aracı içeren Sys Süre/Kullanım Kısıtlamalı 10.6 Mb Hit : 20050

 
eDATA Unerase Personal Edition
Tanıtım: eDATA Unerase, sabit diskinizde disket sürücünüzde ya da buna Ücretsiz (Freeware) 2.03 Mb Hit : 20020

 
SuperCleaner
Tanıtım: Super Cleaner bir disk temizleme yazılımıdır. Bilindiği üzere Süre/Kullanım Kısıtlamalı 465 Kb Hit : 20023

 
XPepius
Tanıtım: XPepius, Windows XP için hazırlanmış bir sistem programıdır. Süre/Kullanım Kısıtlamalı 750 Kb Hit : 20034

 
RegRestore PC TuneUp
Tanıtım: Bozulan Kayıt Defterini onaran ve böylece bilgisayarınızı dah Süre/Kullanım Kısıtlamalı 920 Kb Hit : 20032

 
Picture Retriever
Tanıtım: Picture Retriever; kaybolmuş, silinmiş ve çift biçimlendirilm Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.79 Mb Hit : 20025

 
Advanced RAR Repair
Tanıtım: Advanced RAR Repair bozulmuş veya hasar görmüş rar ve sfx arş Özellik Kısıtlamalı (Demo) 752 Kb Hit : 20021

 
Kernel Excel – Repair Corrupted Excel Documents
Tanıtım: Yanlış sistem sonlanmaları, virüs saldırıları sonucu hasar gö Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.17 Mb Hit : 20015

 
Kernel Word – Repair Corrupted Word Documents
Tanıtım: Yanlış sistem sonlanmaları, virüs saldırıları sonucu hasar gö Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1.48 Mb Hit : 20017

 
Registry Repair
Tanıtım: Registry Repair; gelişmiş kayıt defteri temizleyicisi ve onar Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.99 Mb Hit : 20026

 
Advanced Registry Doctor Pro
Tanıtım: Advanced Registry Doctor (ARD), kayıt defterinizi (registry) Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.77 Mb Hit : 20018

 
R-Excel
Tanıtım: Microsoft Excel dökümanlarınızı kurtarmayı amaçlayan bir prog Özellik Kısıtlamalı (Demo) 489 Kb Hit : 20023

 
R-Word
Tanıtım: Bu uygulamayı kullanarak zarar görmüş Microsoft Word dökümanl Özellik Kısıtlamalı (Demo) 673 Kb Hit : 20042

 
Advanced Registry Doctor Lite
Tanıtım: Advanced Registry Doctor (ARD), kayıt defterinizi (registry) Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.31 Mb Hit : 20032

 
LSP-Fix
Tanıtım: LSP-Fix, herhangi bir internet erişimi sorununa yol açan prog Ücretsiz (Freeware) 182 Kb Hit : 20026

 
Smart PC
Tanıtım: Smart PC, bilgisayarınızı hızlandırır ve daha verimli kullanm Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.91 Mb Hit : 20043

 
EasyCleaner
Tanıtım: EasyCleaner küçük ve ücretsiz sistem bakım ve onarım programı Ücretsiz (Freeware) 2.81 Mb Hit : 20033

 
Access DB Onar
Tanıtım: Üreticiden: Access Veritabanı dosyalarının tamir ve bakımını Ücretsiz (Freeware) 176 Kb Hit : 20023

 
MetFileRegenerator
Tanıtım: Edonkey/Emule/Overnet kullanıcıları için küçük boyutuyla büyü Ücretsiz (Freeware) 197 Kb Hit : 20024

 
TuneXP
Tanıtım: TuneXP, şu ana kadar gördüğüm en başarılı XP optimizasyon pro Ücretsiz (Freeware) 1.0 Mb Hit : 20028

 
Ace Optimizer
Tanıtım: Tam bir bilgisayar temizleme aracı diyebiliriz. Bilgisayarını Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.14 Mb Hit : 20036

 
HDD Scan and Repair
Tanıtım: Uzunca bir süre kasamızda çalışan sabit sürücülerimiz, biz fa Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1.25 Mb Hit : 20021

 
Clean My Registry
Tanıtım: Clean My Registry ücretsiz bir kayıt defteri temizleme yazılı Ücretsiz (Freeware) 859 Kb Hit : 20018

 
Fix My Registry
Tanıtım: Windows Kayıt Defteri işletim sisteminizin en önemli parçasıd Ücretsiz (Freeware) 531 Kb Hit : 20028

 
CopyRator
Tanıtım: CopyRator hatalı CD, DVD, disket ve ZIP sürücüleriniz için bi Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.22 Mb Hit : 20022

 
Simple Cleaner
Tanıtım: Internet sörf izlerinizi ve bilgisayar aktivitelerinizi temiz Süre/Kullanım Kısıtlamalı 725 Kb Hit : 20031

 
Glary Utilities
Tanıtım: Glary Utilities, bilgisayarınızın performansını arttırmak ve Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.61 Mb Hit : 20045

 
PC Pitstop Optimize
Tanıtım: Bilgisayarınızı bir sınava sokmak istermisiniz? Nesi iyi ayar Süre/Kullanım Kısıtlamalı 867 Kb Hit : 20037

 
Uniblue`s Registry Booster
Tanıtım: Hiç aklınıza geldimi bilmiyorum. Kayıt defterinden bilgisayar Ücretsiz (Freeware) 4.94 Mb Hit : 20035

 
Advanced TAR Repair
Tanıtım: Advanced TAR Repair bozulmuş veya hasar görmüş tar arşivlerin Özellik Kısıtlamalı (Demo) 803 Kb Hit : 20018

 
Advanced CAB Repair
Tanıtım: Advanced CAB Repair bozulmuş veya hasar görmüş cab arşivlerin Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1 Mb Hit : 20014

 
Advanced Archive Repair
Tanıtım: Advanced Archive Repair sıkıştırılmış dosyaları onarma işlevi Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.38 Mb Hit : 20023

 
Advanced DBF Repair
Tanıtım: Advanced Dbf Repair bozulmuş veya hasar görmüş dbf dosyaların Özellik Kısıtlamalı (Demo) 990 Kb Hit : 20018

 
CM DiskCleaner
Tanıtım: CM DiskCleaner bilgisayarınızdaki gereksiz dosyaları bulmak v Ücretsiz (Freeware) 6.35 Mb Hit : 20034

 
Advanced WindowsCare Personal
Tanıtım: Bilgisayarınız için artık yavaşlama, donma ve çökme sorunları Ücretsiz (Freeware) 4.22 Mb Hit : 20035

 
RegistrySmart
Tanıtım: RegistrySmart bir kayıt defteri düzenleme yazılımıdır. Window Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.34 Mb Hit : 20039

 
4DiskClean Freeware
Tanıtım: Bilgisayarınızda yaptığınız işlemlerden sonra oluşan Tüm geçi Ücretsiz (Freeware) 606 Kb Hit : 20044

 
RegToy
Tanıtım: RegToy, Windows XP`yi hızlandırmak için tasarlanmış yararlı b Ücretsiz (Freeware) 686 Kb Hit : 20037

 
Advanced Internet Eraser
Tanıtım: Advanced Internet Eraser, internette dolaşırken bilgisayarını Süre/Kullanım Kısıtlamalı 980 Kb Hit : 20030

 
Instant Memory Cleaner
Tanıtım: Bu program sayesinde sisteminizin fiziksel hafızasını boşalta Ücretsiz (Freeware) 1.56 Mb Hit : 20030

 
Sentinel Professional
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması: Komple sistem takip programı. Artık Wi Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.42 Mb Hit : 20023

 
XP Repair Pro
Tanıtım: Çalışması Program bilgisayara kurulduğu anda, bilinen 53.000 Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.13 Mb Hit : 20011

 
Abexo Registry Cleaner
Tanıtım: Windows Kayıt Defterindeki kayıtlar bozulduğu zaman bilgisaya Süre/Kullanım Kısıtlamalı 991 Kb Hit : 20025

 
History Destroyer
Tanıtım: History Destroyer, sisteminizde gizlice duran ve hiçbir işe y Ücretsiz (Freeware) 3.63 Mb Hit : 20024

 
O&O UnErase
Tanıtım: O&O UnErase, bilgisayardan yanlışlıkla veya bilinçli silinmiş Süre/Kullanım Kısıtlamalı 6.28 Mb Hit : 20018

 
CleanCache
Tanıtım: CleanCache, ücretsiz ve yetenekli bir temizlik programıdır. B Ücretsiz (Freeware) 1.24 Mb Hit : 20024

 
Asus Smart Doctor
Tanıtım: Asus firmasının kendi ürettiği ekran kartları için voltajı, f Ücretsiz (Freeware) 10.4 Mb Hit : 20055

 
RegCure
Tanıtım: RegCure bir kayıt defteri temizleme yazılımıdır. Windows işle Özellik Kısıtlamalı (Demo) 966 Kb Hit : 20105

 
Advanced NTFS Recovery
Tanıtım: Advanced NTFS Recovery, biçimlendirilmiş disk ya da hasarlı d Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.48 Mb Hit : 20034

 
Error Repair Pro
Tanıtım: Error Repair Pro bir sistem bakım ve onarım yazılımıdır. Zama Süre/Kullanım Kısıtlamalı 798 Kb Hit : 20019

 
LCleaner
Tanıtım: LCleaner, ücretsiz bir disk temizleme programıdır. Program si Ücretsiz (Freeware) 260 Kb Hit : 20026

 
Free Error Cleaner
Tanıtım: Free Error Cleaner yüksek performanslı bir hata giderme progr Ücretsiz (Freeware) 860 Kb Hit : 20058

 
Advanced WindowsCare Pro
Tanıtım: Bilgisayarınız için artık yavaşlama, donma ve çökme sorunları Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.73 Mb Hit : 20025

 
Eusing Free Registry Cleaner
Tanıtım: Eusing Free Registry Cleaner, ücretsiz bir kayıt defteri düze Ücretsiz (Freeware) 877 Kb Hit : 20034

 
RAM Idle LE
Tanıtım: RAM Idle LE bir sistem belleği iyileştirme ve bilgilendirme y Ücretsiz (Freeware) 891 Kb Hit : 20094

 
SpeeDefrag
Tanıtım: SpeeDefrag, sabit diskinizde parçalanmış dosyaları birleştirm Ücretsiz (Freeware) 1.14 Mb Hit : 20029

 
Ultimate Data Recovery
Tanıtım: Ultimate Data Recovery, Windows Geri Dönüşüm Kutusundan silin Ücretsiz (Freeware) 32 Kb Hit : 20047

 
MISPBO Free Registry Cleaner
Tanıtım: MISPBO Free Registry Cleaner, ücretsiz bir kayıt defteri düze Ücretsiz (Freeware) 834 Kb Hit : 20027

 
Free Window Registry Repair
Tanıtım: Free Window Registry Repair, ücretsiz bir kayıt defteri düzen Ücretsiz (Freeware) 825 Kb Hit : 20036

 
Auslogics Disk Defrag
Tanıtım: Auslogics Disk Defrag, sabit diskinizde parçalanmış dosyaları Ücretsiz (Freeware) 1.43 Mb Hit : 20037

 
Auslogics Disk Defrag
Tanıtım: Auslogics Disk Defrag, sabit diskinizde parçalanmış dosyaları Ücretsiz (Freeware) 1.43 Mb Hit : 20053

 
Registry Repair
Tanıtım: Registry Repair, sistem kayıt defterinde bulunun sicil girdil Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.93 Mb Hit : 20044

 
Avira UnErase Personal
Tanıtım: Avira UnErase Personal bir veri kurtarma yazılımıdır. Güvenli Ücretsiz (Freeware) 402 Kb Hit : 20113

Leave a Reply

 
