OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Dini Program ve Belgeler

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Arabic School
Tanıtım: Harika bir program. Size resimli ve sesli arapça öğretiyor. K Süre/Kullanım Kısıtlamalı 8.96 Mb Hit : 20049

 
Elmalı`lı Kuran`ı Kerim Meali
Tanıtım: Mucahid.net`te yayınlanan Merhum Elmalılı M. Hamdi Yazır`ın K Ücretsiz (Freeware) 988 Kb Hit : 20066

 
Kur`an Öğreniyorum
Tanıtım: Bu programla öğretmene ihiyaç duymadan, kendi kendinize tecvi Ücretsiz (Freeware) 67.1 Mb Hit : 20086

 
Resimli Namaz Hocası
Tanıtım: İnanç (iman), abdest (resimli), gusl, teyemmüm (resimli), nam Ücretsiz (Freeware) 1.20 Mb Hit : 20025

 
Islam
Tanıtım: Islam programı, ingilizce olarak islam dini hakkındaki bütün Ücretsiz (Freeware) 6.03 Mb Hit : 20037

 
Allah`ın Güzelliklerinden Bir Demet
Tanıtım: Türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya` Ücretsiz (Freeware) 63 Kb Hit : 20019

 
Allah`ın Güzelliklerinden Bir Demet
Tanıtım: Türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya` Ücretsiz (Freeware) 112 Kb Hit : 20030

 
Allah`ın Güzelliklerinden Bir Demet
Tanıtım: Türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya` Ücretsiz (Freeware) 105 Kb Hit : 20030

 
Allah`ın Güzelliklerinden Bir Demet
Tanıtım: Türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya` Ücretsiz (Freeware) 61 Kb Hit : 20017

 
Mucizeler Zinciri
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 78 Kb Hit : 20018

 
Kuran`dan Genel Bilgiler
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yah Ücretsiz (Freeware) 314 Kb Hit : 20026

 
Kuran`ın Bazı Sırları
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 90 Kb Hit : 20028

 
Kuran Darwinizm`i Yalanlıyor
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 82 Kb Hit : 20019

 
Darwinizmin İnsanlığa Getirdiği Belalar
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 99 Kb Hit : 20021

 
Darwinizm`in Sonu
Tanıtım: Türkiyenin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya` Ücretsiz (Freeware) 38 Kb Hit : 20025

 
Evrimcilere Net Cevap 1
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 181 Kb Hit : 20019

 
Evrimcilere Net Cevap 2
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 185 Kb Hit : 20021

 
Evrimcilere Net Cevap 3
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 228 Kb Hit : 20014

 
Evrimcilerin Yanılgıları
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 255 Kb Hit : 20018

 
Allah Korkusu
Tanıtım: Harun Yahya`nın Allah Korkusu adında yazdığı bir kitabı.Bu pr Ücretsiz (Freeware) 104 Kb Hit : 20045

 
Hz. Muhammed
Tanıtım: Harun Yahya`nın Hz. Muhammed`in güzel ahlâkı, tebliği, güzel Ücretsiz (Freeware) 157 Kb Hit : 20029

 
Kuran`da Sabrın Önemi
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 68 Kb Hit : 20014

 
Termit Mucizesi
Tanıtım: Türkiye`nin en çok okunan yazarlarından biri olan Harun Yahya Ücretsiz (Freeware) 62 Kb Hit : 20022

 
Dosttan Dosta
Tanıtım: Ahmet Hulusi`nin Dost`tan Dosta kitabından alınan 1000 tane h Ücretsiz (Freeware) 1.05 Mb Hit : 20021

 
Kerbela
Tanıtım: Menzil.Net Tarafından kerbela anısına düzenlenmiş olan FLASH Ücretsiz (Freeware) 1.4 Mb Hit : 20037

 
MeNziL.NeT
Tanıtım: MeNziL.NeT sitesinin Ocak ayı ve öncesine ait tüm dokümanlara Ücretsiz (Freeware) 1.2 Mb Hit : 20090

 
PrayAlert Personal Edition
Tanıtım: PrayAlert Personal Edition; dünyanın neresinde olursanız olun Ücretsiz (Freeware) 3.52 Mb Hit : 20021

 
Kuran-ı Kerim – Diyanet Meali
Tanıtım: Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından hazırlanan Kuran-ı Keri Ücretsiz (Freeware) 1.77 Mb Hit : 20031

 
Kuran-ı Kerim – Elmalılı Hamdi Yazır Meali
Tanıtım: Elmalılı Hamdi Yazır`ın Kuran-ı Kerim mealidir. Kelime arama Ücretsiz (Freeware) 1.75 Mb Hit : 20038

 
Hz. Muhammed`in Hayatı (PDF)
Tanıtım: Hz. Muhammed (SAV)`in hayatını resimli ve tüm detaylarıyla an Ücretsiz (Freeware) 13.1 Mb Hit : 20060

 
Cennet
Tanıtım: Harun YAHYA`nın cennet hakkında ve cennete ulaşmak için neler Ücretsiz (Freeware) 405 Kb Hit : 20047

 
Nurdan Damlalar Serisi 2
Tanıtım: M.Avni(Avnullah)Özmansur`un Ahmet Hulusi,Y.Nuri Öztürk,Zekeri Ücretsiz (Freeware) 120 Kb Hit : 20023

 
Nurdan Damlalar Serisi 5
Tanıtım: M.Avni(Avnullah)Özmansur`un Ahmet Hulusi,Y.Nuri Öztürk,Zekeri Ücretsiz (Freeware) 445 Kb Hit : 20035

 
Nurdan Damlalar Serisi 6
Tanıtım: M.Avni(Avnullah)Özmansur`un Ahmet Hulusi,Y.Nuri Öztürk,Zekeri Ücretsiz (Freeware) 209 Kb Hit : 20025

 
Nurdan Damlalar Serisi 7
Tanıtım: M.Avni(Avnullah)Özmansur`un Ahmet Hulusi,Y.Nuri Öztürk,Zekeri Ücretsiz (Freeware) 253 Kb Hit : 20033

 
Çağımızı Aşan Mesajlar
Tanıtım: Okumaya değer muhteşem eser!.. Gazdan başlayan hayat, yerde y Ücretsiz (Freeware) 149 Kb Hit : 20027

 
Gerçek Yönleriyle Hz.Adem ve Havva
Tanıtım: Avnullah Özmansur`un Hz.Adem ve Havva`yı tüm gerçekleri ile a Ücretsiz (Freeware) 138 Kb Hit : 20053

 
Kur`an`daki Asıl İslâm Bu-Yaşar N. Öztürk`e cevap
Tanıtım: Avnullah Özmansur`un ayet ve hadisler ışığında Yaşar Nuri Özt Ücretsiz (Freeware) 163 Kb Hit : 20015

 
İslâmi Şiirler
Tanıtım: Büyük Üstad Avnullah Özmansur`un duygu ve mesaj yüklü islâmi Ücretsiz (Freeware) 351 Kb Hit : 20044

 
Ahmet Hulusi`ye Cevaplar
Tanıtım: İlah yokmuş,Allah İlah değilmiş,Allah`a ibadet edilmezmiş! di Ücretsiz (Freeware) 304 Kb Hit : 20018

 
Doç.Dr.Abdûlaziz Bayındır`a Cevap!
Tanıtım: Hz.Muhammed Allah`ın kölesiymiş! diyen A.Bayındır`a Sn.Avnul Ücretsiz (Freeware) 250 Kb Hit : 20024

 
Kuran Mucizeleri 4 – Belgesel
Tanıtım: Allah (C.C), bundan 14 asır önce, insanlara yol gösterici bir Ücretsiz (Freeware) 60.5 Mb Hit : 20080

 
Kavimlerin Helakı [ e-kitap ]
Tanıtım: Bu pdf formatında hazırlanmış e-kitap ile Allah`ın geçmişte h Ücretsiz (Freeware) 1.57 Mb Hit : 20023

 
20 Soruda Evrim Teorisinin Çöküşü
Tanıtım: Bu pdf formatındaki e-kitap ile evrim teorisinin bilimsel geç Ücretsiz (Freeware) 1.95 Mb Hit : 20051

 
50 Maddede Evrim Teorisinin Çöküşü
Tanıtım: Yaklaşık 150 yıldır okul kitaplarından bilimsel yayınlara kad Ücretsiz (Freeware) 802 Kb Hit : 20024

 
Ahir Zaman ve Dabbetü`l-Arz
Tanıtım: Kıyamet alametlerinden olan Dabbetü`l-Arz`ın açıklandığı bu e Ücretsiz (Freeware) 4.23 Mb Hit : 20049

 
Allah Sevgisi
Tanıtım: Bu e-kitap ile Allah sevgisini tasavvufi boyutlarda dahil olm Ücretsiz (Freeware) 11.5 Mb Hit : 20025

 
Biyomimetik Teknoloji Doğayı Taklit Ediyor
Tanıtım: Üreticiden: Bilim adamları, Allah`ın doğada yarattığı tasarım Ücretsiz (Freeware) 86.56 Mb Hit : 20015

 
Allah`ın Renk Sanatı
Tanıtım: Üreticiden: Bir saniye için etrafınızdaki her şeyin renklerin Ücretsiz (Freeware) 30.7 Mb Hit : 20020

 
Akılsız, Kuran`ı Nasıl Yorumlar? [e-kitap]
Tanıtım: Harun Yahya`nın yazmış olduğu, pdf formatındaki kitabı en güz Ücretsiz (Freeware) 189 Kb Hit : 20032

 
Düşünen İnsanlar İçin [e-kitap]
Tanıtım: Bu pdf formatında hazırlanmış e-kitap ile insan ve evren hakk Ücretsiz (Freeware) 5.93 Mb Hit : 20041

 
Filistin [e-kitap]
Tanıtım: Bu pdf formatında hazırlanmış e-kitap ile Filistin`in bağımsı Ücretsiz (Freeware) 9.9 Mb Hit : 20020

 
Müslümanlara Atılan İftiralar [e-kitap]
Tanıtım: Bu kitapta tarih boyunca dini inkar edenlerin iman edenlere m Ücretsiz (Freeware) 230 Kb Hit : 20019

 
Kuran Ahlakı [e-kitap]
Tanıtım: Kuran ahlakını ayrıntıları ile öğreneceğiniz bu pdf formatınd Ücretsiz (Freeware) 226 Kb Hit : 20022

 
Şeytanın Hileleri
Tanıtım: Bir gün Peygamberimiz Resulullah S.A. cemaati ile oturuyormuş Ücretsiz (Freeware) 479 Kb Hit : 20112

 
Hz. Meryem
Tanıtım: Hazreti Meryem`in hayatını ayrıntıları ile anlatan ve hayatın Ücretsiz (Freeware) 7.56 Mb Hit : 20049

 
Hz. İbrahim ve Hz. Lut
Tanıtım: Tarih boyunca gönderildikleri kavimlerle ve gösterdikleri muc Ücretsiz (Freeware) 7.71 Mb Hit : 20032

 
Kuşlardaki Mucize
Tanıtım: Üreticiden: Yeryüzündeki en mükemmel uçuş makineleri kuşlard Ücretsiz (Freeware) 35.5 Mb Hit : 20040

 
Karıncalardaki Mucize
Tanıtım: Üreticiden: Yeryüzünde en kalabalık nüfusa sahip olan canlıla Ücretsiz (Freeware) 27.46 Mb Hit : 20029

 
Denizlerdeki İhtişam
Tanıtım: Üreticiden: Allah deniz altında yarattığı çeşit çeşit canlı v Ücretsiz (Freeware) 25.3 Mb Hit : 20022

 
Çözüm Kuran Ahlakı
Tanıtım: Dünya`da müslümanlara karşı yapılan zûlümlerin nedenlerinden Ücretsiz (Freeware) 2.56 Mb Hit : 20032

 
Müminlerin Cesareti [e-kitap]
Tanıtım: Geçmişten günümüze kadar gelen bütün ünlü müslümanların hayat Ücretsiz (Freeware) 228 Kb Hit : 20042

 
İslam: Dünyayı Aydınlatan Işık
Tanıtım: Üreticiden: Kur-an Allah`ın insanlara yol gösterici olarak in Ücretsiz (Freeware) 74.7 Mb Hit : 20044

 
Mucize Gezegen Dünya
Tanıtım: Üreticiden: Dünya`nın çekirdeği çok büyük bir hassasiyetle de Ücretsiz (Freeware) 38.86 Mb Hit : 20029

 
Hac ve Umre Rehberi
Tanıtım: E-Kitap formatında hazırlanmış bu rehberde grafiklerle anlatı Ücretsiz (Freeware) 425 Kb Hit : 20069

 
Atomun Sırları [Word]
Tanıtım: Maddenin temel taşı olan atomu konu alan bu kitap tam bir bil Ücretsiz (Freeware) 47 Kb Hit : 20033

 
Atomun Sırları
Tanıtım: Maddenin temel taşı olan atomu konu alan bu e-kitap tam bir b Ücretsiz (Freeware) 550 Kb Hit : 20026

 
Evrim Teorisi`nin Çöküşü
Tanıtım: Bu film, evrim teorisinin en temel iddialarını ele alırken ya Ücretsiz (Freeware) 37.4 Mb Hit : 20030

 
Kuledeki Küçük Adam
Tanıtım: Üreticiden: Bu filmde bahsi geçen kule sizin bedeniniz, bu ku Ücretsiz (Freeware) 59.5 Mb Hit : 20028

 
Dünya Hayatının Gerçeği
Tanıtım: Üreticiden: Oysaki hayatın kısa olması, ölümlü olmak ve dünya Ücretsiz (Freeware) 101 Mb Hit : 20023

 
Derin Düşünmek
Tanıtım: Üreticiden: Allah sizi düşünme yeteneği ile yaratmıştır. Bu n Ücretsiz (Freeware) 73.3 Mb Hit : 20029

 
İmtihanın Sırrı
Tanıtım: Üreticiden: İnsanın sonsuz ahiret yurduna ulaşmak için denend Ücretsiz (Freeware) 68.3 Mb Hit : 20025

 
Sakın Unutmayın !
Tanıtım: Sabah kalktığınız andan başlayarak, gün boyunca “bunu kesinli Ücretsiz (Freeware) 70 Mb Hit : 20038

 
Doğadaki Mimarlar
Tanıtım: Üreticiden: Balarıları, mükemmel hexagonal arı kovanı yaparla Ücretsiz (Freeware) 35.7 Mb Hit : 20034

 
Allah Akılla Bilinir
Tanıtım: “Allah Akılla Bilinir” isimli bu pdf formatındaki e-kitap “Al Ücretsiz (Freeware) 4 Mb Hit : 20032

 
Kan ve Kalp Mucizesi
Tanıtım: Allah`ın kalbin ve kanın dizaynını nasıl yarattığınız ayrıntı Ücretsiz (Freeware) 8.6 Mb Hit : 20021

 
Allah için yaşamak
Tanıtım: Dünya`ya gelme amacımızdan bahseden bu e-kitapta Kuran-ı Keri Ücretsiz (Freeware) 257 Kb Hit : 20026

 
Müminlerin Mutluluğu
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması: Bu kitapta gerçek mutluluğun kaynağın Ücretsiz (Freeware) 349 Kb Hit : 20028

 
Ölüm Kıyamet Cehennem
Tanıtım: Ölüm, Kıyamet ve Cehennem hakkında ayrıntıları anlatan insanı Ücretsiz (Freeware) 597 Kb Hit : 20060

 
Allah`ın Teknoloji Rahmeti
Tanıtım: Üreticiden: Teknoloji, Allah`ın insanlar için yarattığı bir n Ücretsiz (Freeware) 691 Mb Hit : 20024

 
Kuran Fihristi
Tanıtım: Kuran’ı anlamak ve Kuran’a göre yaşamak, iman eden bir insanı Ücretsiz (Freeware) 3.0 Mb Hit : 20022

 
Menzil Ocak Şubat Mart 2004
Tanıtım: Bu program Menzil.net Tarafından hazırlanan 2004 yılının ilk Ücretsiz (Freeware) 4.89 Mb Hit : 20033

 
İslam`ın İnanç Esasları
Tanıtım: Bu kitap İslam dinini yeni tanıyan insanlar için yazılmıştır. Ücretsiz (Freeware) 80 Kb Hit : 20032

 
İslam`ın İnanç Esasları
Tanıtım: Bu kitap İslam dinini yeni tanıyan insanlar için yazılmıştır. Ücretsiz (Freeware) 309 Kb Hit : 20023

 
Zamansızlık ve Kader Gerçeği
Tanıtım: Bugüne kadar, gelmiş geçmiş bütün din aleyhtarı kişilere ve a Ücretsiz (Freeware) 82 Kb Hit : 20025

 
Zamansızlık ve Kader Gerçeği
Tanıtım: Bugüne kadar, gelmiş geçmiş bütün din aleyhtarı kişilere ve a Ücretsiz (Freeware) 1 Mb Hit : 20024

 
Akılsız, Kuran`ı Nasıl Yorumlar? [Word]
Tanıtım: Harun Yahya`nın yazmış olduğu, Word formatındaki kitabı en gü Ücretsiz (Freeware) 64 Kb Hit : 20056

 
Alay Denen Zulüm
Tanıtım: Din ahlakından uzak toplumlarda, kişilerin eksikliklerini ara Ücretsiz (Freeware) 81 Kb Hit : 20022

 
Alay Denen Zulüm
Tanıtım: Din ahlakından uzak toplumlarda, kişilerin eksikliklerini ara Ücretsiz (Freeware) 233 Kb Hit : 20022

 
Kolaylık Dini İslam
Tanıtım: Üreticiden Allah`ın insanlar için, yaratılışlarına en uygun Ücretsiz (Freeware) 63 Kb Hit : 20089

 
Kolaylık Dini İslam
Tanıtım: Üreticiden Allah`ın insanlar için, yaratılışlarına en uygun Ücretsiz (Freeware) 197 Kb Hit : 20047

 
İslâm Birliği`ne Çağrı
Tanıtım: Bu belgeselde, İslâm Birliği`nin oluşturulmasının Müslüman dü Ücretsiz (Freeware) 92.3 Mb Hit : 20093

 
Tapınak Şövalyeleri
Tanıtım: Tapınak Şövalyeleri, kökeni Haçlı Seferleri`ne dayanan bir ör Ücretsiz (Freeware) 121 Kb Hit : 20019

 
Tapınak Şövalyeleri
Tanıtım: Tapınak Şövalyeleri, kökeni Haçlı Seferleri`ne dayanan bir ör Ücretsiz (Freeware) 9.7 Mb Hit : 20020

 
Batı Dünyası Allah`a Yöneliyor
Tanıtım: Geçen yüzyıl savaşlar, zulümler, toplu katliamlar, ırkçı sald Ücretsiz (Freeware) 54 Kb Hit : 20015

 
Batı Dünyası Allah`a Yöneliyor
Tanıtım: Geçen yüzyıl savaşlar, zulümler, toplu katliamlar, ırkçı sald Ücretsiz (Freeware) 1.82 Mb Hit : 20023

 
Cahiliye Toplumunda İnsan Karakterleri
Tanıtım: İnsana yaratılış amacını bildiren, doğruyu yanlışı gösteren v Ücretsiz (Freeware) 109 Kb Hit : 20035

 
Cahiliye Toplumunda İnsan Karakterleri
Tanıtım: İnsana yaratılış amacını bildiren, doğruyu yanlışı gösteren v Ücretsiz (Freeware) 238 Kb Hit : 20023

 
Kavimlerin Helakı
Tanıtım: Kavimlerin Helakı ile alakalı hazırlanmış güzel bir flash ani Ücretsiz (Freeware) 2.90 Mb Hit : 20018

 
Rahman ve Rahim Olan Allah`ın Adıyla
Tanıtım: Bu pdf formatındaki kitapta, Rabbimiz`in “Rahman ve Rahîm” sı Ücretsiz (Freeware) 22.1 Mb Hit : 20030

 
Rahman ve Rahim Olan Allah`ın Adıyla
Tanıtım: Bu Word formatındaki kitapta, Rabbimiz`in “Rahman ve Rahîm” s Ücretsiz (Freeware) 182 Kb Hit : 20041

 
Bir Zamanlar Darwinizm [e-kitap]
Tanıtım: Adından da anlaşılacağı gibi, Darwinizm`in dünü, bu günü, yar Ücretsiz (Freeware) 7.97 Mb Hit : 20027

 
Ayet yazılı ekran koruyucu 2
Tanıtım: Harun YAHYA`dan yine güzel bir hizmet. Sizler için seçme ayet Ücretsiz (Freeware) 1.53 Mb Hit : 20041

 
Çin İşkencesi
Tanıtım: Çinliler tarafından işkencelere uğrayan birinin başından geçe Ücretsiz (Freeware) 480 Kb Hit : 20062

 
Türk-İslam Tarihinden İbret Verici Olaylar
Tanıtım: Türklerin İslâmiyeti kabul ettikten sonra başlarından ne kada Ücretsiz (Freeware) 117 Kb Hit : 20061

 
40 Hadis
Tanıtım: “O, hevâdan (arzularına göre) konuşmaz.O(nun konuşması kendis Ücretsiz (Freeware) 30 Kb Hit : 20067

 
Kaza Namazı Çetelesi
Tanıtım: Bu uygulama, kaza namazı kılmakta olup kayıt tutmayan, veya s Ücretsiz (Freeware) 379 Kb Hit : 20038

 
Sakın Unutmayın! [e-kitap]
Tanıtım: Sabah kalktığınız andan başlayarak, gün boyunca “bunu kesinli Ücretsiz (Freeware) 286 Kb Hit : 20029

 
Sakın Unutmayın! [Word]
Tanıtım: Sabah kalktığınız andan başlayarak, gün boyunca “bunu kesinli Ücretsiz (Freeware) 89 Kb Hit : 20016

 
Menzil Nisan Mayıs Haziran 2004
Tanıtım: Bu program ilginizi çekecek konulardan oluşmaktadır. Bazı kon Ücretsiz (Freeware) 5.23 Mb Hit : 20023

 
es-Sahih`i Buhari
Tanıtım: İmam-ı Buhari`nin es-Sahih`i Buhari adlı ünlü hadis kitabı ar Ücretsiz (Freeware) 2.31 Mb Hit : 20026

 
Avnullah Özmansur`un 5. Eseri
Tanıtım: Hz.Mehdi, Hz. İsa ve Deccal, Dabbetülarz kimdir? Kıyamet alam Ücretsiz (Freeware) 480 Kb Hit : 20045

 
Okyanuslardaki Eşsiz Sanat – Belgesel
Tanıtım: Dünyamız, uzaydan bakıldığında masmavi bir görünüme sahiptir. Ücretsiz (Freeware) 82.5 Mb Hit : 20049

 
Hazreti Nuh – Belgesel
Tanıtım: Hz. Nuh Aleyhisselam’ın yaşamı ve Nuh Tufanı kıssası Kuran-ı Ücretsiz (Freeware) 60.3 Mb Hit : 20029

 
Atom Mucizesi – Belgesel
Tanıtım: Bu filmde atomun içinde meydana gelen pek çok şaşırtıcı ve mu Ücretsiz (Freeware) 64 Mb Hit : 20046

 
Allah`ın Sonsuz Delilleri – Belgesel
Tanıtım: Milyarlarca yıl önceki evren, bugün algıladığımız evrene ne k Ücretsiz (Freeware) 603 Mb Hit : 20046

 
Menzil Temmuz Ağustos Eylül 2004
Tanıtım: Bu Program menzil.net sitesinde yayınlanan yazıların Temmuz A Ücretsiz (Freeware) 8.18 Mb Hit : 20050

 
İslam
Tanıtım: Ahmed Hulusi`nin özgün yorumu ile İslam`a bakış.. Kitabı Okum Ücretsiz (Freeware) 173 Kb Hit : 20027

 
Ruh – İnsan – Cin [e-Kitap]
Tanıtım: Kıymetli Tasavvuf ehli Ahmed Hulusi`nin dilinden RUH, İNSAN V Ücretsiz (Freeware) 284 Kb Hit : 20027

 
Kendini Tanı [e-Kitap]
Tanıtım: Hepimiz İnsanız. Peki “İNSAN” ı ne kadar biliyorsunuz? Ahmed Ücretsiz (Freeware) 232 Kb Hit : 20055

 
İnsan ve Sırları [e-Kitap]
Tanıtım: Tasavvuf Üstadı Ahmed Hulusi`nin özgün yorumu ile Hayatınızda Ücretsiz (Freeware) 242 Kb Hit : 20032

 
İnsan ve Sırları [e-Kitap]
Tanıtım: Tasavvuf Üstadı Ahmed Hulusi`nin özgün yorumu ile Hayatınızda Ücretsiz (Freeware) 232 Kb Hit : 20016

 
Kur`ana göre Abdest-Gusül-Teyemmüm
Tanıtım: .Chm formatında yapılmış Bu e-kitap; abdest, gusül, teyemmüm Ücretsiz (Freeware) 331 Kb Hit : 20031

 
Cevşen 1. Bölüm [1-50]
Tanıtım: Cevşen; Peygamber Efendimizin en büyük dualarından biri. Ayda Ücretsiz (Freeware) 1.58 Mb Hit : 20079

 
Cevşen 2. Bölüm [51-100]
Tanıtım: Cevşen; Peygamber Efendimizin en büyük dualarından biri. Ayda Ücretsiz (Freeware) 1.91 Mb Hit : 20072

 
Athan (Ezan) Basic
Tanıtım: Athan Basic programı yaşadığınız şehrin Ezan vakitlerinde gün Ücretsiz (Freeware) 4.28 Mb Hit : 20060

 
Tapınak Şövalyeleri – Gizli Dünya Devleti
Tanıtım: Günümüz dünyasını karıştıran gizli ellerin sahiplerini tanıma Ücretsiz (Freeware) 179 Kb Hit : 20015

 
İslam Üstündür
Tanıtım: İslam hakkında birçok bilgiye yer veren bu küçük kitapçık içe Ücretsiz (Freeware) 1.13 Mb Hit : 20030

 
Risale-i Nur (Nesil Külliyat)
Tanıtım: Risale-i Nur Külliyatı Bediüzzaman Said Nursi tarafından neşr Ücretsiz (Freeware) 20.9 Mb Hit : 20031

 
Risale-i Nur Külliyatı(Word Belgesi)
Tanıtım: Risale-i Nur Külliyatı BediüzzamanSaid Nursi tarafından neşre Ücretsiz (Freeware) 10.9 Mb Hit : 20044

 
KURAN-I KERİM`den 33 Sure
Tanıtım: Kuran-ı Kerim`den seçme 33 Surenin Arapça orijinalindeki ahen Ücretsiz (Freeware) 238 Kb Hit : 20032

 
Esmaül Hüsna Tanıtım Sunumu
Tanıtım: Powerpoint ile hazırlanmış Esmaül Hüsna (ALLAH`ın 99 ismi) yı Ücretsiz (Freeware) 769 Kb Hit : 20190

 
Namaz (Namaz Hocası ve Dini Bilgiler)
Tanıtım: Basılmış olan birçok Resimli Namaz Hocası kitaplarından yarar Ücretsiz (Freeware) 1.11 Mb Hit : 20027

 
NurRis
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması : Risale-i Nur Külliyatının bilgisayar Ücretsiz (Freeware) 13.9 Mb Hit : 20111

 
Musa Abi Hatırat
Tanıtım: Bediüzzaman Said Nursi`nin öğrencisi olan Musa Abi kendi başı Ücretsiz (Freeware) 2,89 Mb Hit : 20040

 
NamazVakti
Tanıtım: Namaz vakitlerinde ezan okur. Her vakit için ayrı ezan seçeb Ücretsiz (Freeware) 148 Kb Hit : 20060

 
Alperen Ezan Programı
Tanıtım: – İlk Türkçe Vakit Yazılımı 1901 – 2099 yılları arasında tama Ücretsiz (Freeware) 482 Kb Hit : 20101

 
40 Hadis
Tanıtım: Peygamber Efendimizin sözlerinden en sağlam hadis mütehassisl Ücretsiz (Freeware) 2.21 Mb Hit : 20044

 
Kutsal Emanetler
Tanıtım: Yavuz Sultan Selim`in Mısır`ı fethi ile burada bulunan Kutsal Ücretsiz (Freeware) 2.69 Mb Hit : 20106

 
Salaat Time
Tanıtım: Salaat Time bulunduğunuz şehre göre Ezan Vaktini, Namaz saatl Ücretsiz (Freeware) 11.4 Mb Hit : 20060

 
NurRis-Cep [Pocket 2003]
Tanıtım: NurRis`i Cebinizde her yerde taşımak ister misiniz? Risale Ücretsiz (Freeware) 4.57 Mb Hit : 20018

 
CepEv [Cep Telefonları ve Cep Bilgisayarları]
Tanıtım: Namaz Vakitlerinin Cep telefonlarında uyarılması için tasarla Ücretsiz (Freeware) 19.8 Kb Hit : 20045

 
ZekatMatik
Tanıtım: Zekatınızı hesaplamakta sorun yaşıyorsanız bu excel ile hazır Ücretsiz (Freeware) 63.3 Kb Hit : 20038

 
Logisturk Kuran Analyst (English)
Tanıtım: Logisturk Kuran Analyst is a simple and useful tool for findi Ücretsiz (Freeware) 10,80 Mb Hit : 20030

 
Quran Reader for Mobile Phones
Tanıtım: Müslümanların kutsal kitabı Kuran-ı Kerim`i cep telefonunuza Ücretsiz (Freeware) 3.02 Mb Hit : 20025

 
Sabah Namazına Nasıl Kalkılır ?
Tanıtım: Nesil yayıncılığın çıkarmış olduğu Cemil Tokpınarın mükemmel Ücretsiz (Freeware) 472 Kb Hit : 20051

 
Namaz Hocası
Tanıtım: Namaz Hocası, namazın nasıl kılınacağını ve abdestin nasıl al Ücretsiz (Freeware) 175 Kb Hit : 20029

 
Kuran Dinle
Tanıtım: Kuran Dinle, internet bağlantınız aracılığıyla Kuran-ı Kerim Ücretsiz (Freeware) 9 Kb Hit : 20031

 
Salat-ı Tefriciye Programı
Tanıtım: Salat-i Tefriciye okuma, ezberleme ve Hesaplama Programi İma Ücretsiz (Freeware) 2.34 Mb Hit : 20130

 
SabahNNK
Tanıtım: Bu güzel program Cemil Tokpınar`ın “Sabah Namazına Nasıl Kalk Ücretsiz (Freeware) 950 Kb Hit : 20027

 
Besmele
Tanıtım: Besmele programıyla Windows XP işletim sistemli bilgisayarını Ücretsiz (Freeware) 297 Kb Hit : 20042

 
Sivrisinek Mucizesi
Tanıtım: Üreticiden: Hayvanların yaptıkları birçok iş ve hareket, mev Ücretsiz (Freeware) 2.63 Mb Hit : 20019

 
Yeşil Mucize: Fotosentez
Tanıtım: Üreticiden: İnsan hayatında çok önemli yeri olan bitkiler, 5 Ücretsiz (Freeware) 3.87 Mb Hit : 20084

 
PocketQuran TR
Tanıtım: PocketQuran TR, oldukça başarılı bir Kuran okuma programıdır. Ücretsiz (Freeware) 307 Kb Hit : 20044

 
CepMeal
Tanıtım: CepMeal, özellikle yolculuk sırasında kullanabileceğiniz başa Ücretsiz (Freeware) 382 Kb Hit : 20065

 
CepVakit
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması : CepVakit java uygulamalarını destekle Ücretsiz (Freeware) 189 Kb Hit : 20032

 
Doğadaki Mühendislik
Tanıtım: Üreticiden : Çok farklı dallara ayrılan mühendisliğin amacı, Ücretsiz (Freeware) 174 Kb Hit : 20021

 
Karınca Mucizesi
Tanıtım: Üreticiden: Teknoloji, mühendislik, kollektif çalışma, ileti Ücretsiz (Freeware) 4.15 Mb Hit : 20037

 
Tohum Mucizesi (Belgesel)
Tanıtım: Üreticiden: Bu filmde çoğu insanın belki de hiç farkında olm Ücretsiz (Freeware) 106 Mb Hit : 20044

 
Hücredeki Tasarım Mucizesi (Belgesel)
Tanıtım: Üreticiden: İnsan vücudunda yaklaşık 100 trilyon hücre bulunu Ücretsiz (Freeware) 25.0 Mb Hit : 20019

 
Hücredeki Tasarım Mucizesi (Belgesel)
Tanıtım: Üreticiden: İnsan vücudunda yaklaşık 100 trilyon hücre bulunu Ücretsiz (Freeware) 25.0 Mb Hit : 20119

 
Kavimlerin Helakı (Belgesel)
Tanıtım: Üreticiden: Kuran’da haberleri aktarılan kavimlerle ilgili ta Ücretsiz (Freeware) 45.6 Mb Hit : 20029

 
Kavimlerin Helakı (Belgesel)
Tanıtım: Üreticiden: Kuran’da haberleri aktarılan kavimlerle ilgili ta Ücretsiz (Freeware) 45.6 Mb Hit : 20066

 
Palm Quran
Tanıtım: Palm Quran, oldukça başarılı bir Kuran okuma programıdır. Bu Ücretsiz (Freeware) 256 Kb Hit : 20036

 
Pocket Quran
Tanıtım: PocketQuran, oldukça başarılı bir Kuran okuma programıdır. Ce Ücretsiz (Freeware) 820 Kb Hit : 20029

 
Why-Islam Tube
Tanıtım: Üreticiden: Bu program Youtube video arşivine eklenmiş olan İ Ücretsiz (Freeware) 437 Kb Hit : 20198

 
Hac Rehberi
Tanıtım: Hacca giderken, telefonunuzda bir hac rehberi taşımak ister m Ücretsiz (Freeware) 431 Kb Hit : 20241

 
Tesbih
Tanıtım: Teknolojinin gelişmesiyle birlikte artık birçok şey mümkün ol Ücretsiz (Freeware) 79 Kb Hit : 20153

 
Namaz Sureleri
Tanıtım: Dinimizin direği olarak kabul edilen Namazda okuyacağımız sur Ücretsiz (Freeware) 417 Kb Hit : 20634

 
Kuran Arapça
Tanıtım: Son zamanlarda çıkmış cep telefonları için, en kullanışlı Kur Ücretsiz (Freeware) 426 Mb Hit : 20433

 
Ezan
Tanıtım: Cep telefonunuzdan ezan vakitlerini takip etmek istiyorsanız, Ücretsiz (Freeware) 199 Kb Hit : 20920

 
Kaza Namazı Çetelesi
Tanıtım: Üreticiden: Bu uygulama, kaza namazı kılmakta olup kayıt tut Ücretsiz (Freeware) 355 Kb Hit : 20094

 
Kuran Türkçe
Tanıtım: MobileXa firmasının üretmiş olduğu bu program ile, Kuran`ı La Ücretsiz (Freeware) 288 Kb Hit : 20346

 
Kuran Meali
Tanıtım: MobileXa`nın üretmiş olduğu, bu Kuran Meali programıyla, Kura Ücretsiz (Freeware) 535 Kb Hit : 20320

 
ElifBa
Tanıtım: Teknolojinin gelişmesiyle birlikte birçok şeyi artık rahat bi Ücretsiz (Freeware) 75 Kb Hit : 20179

 
Kur`anı Kerim Öğretimi
Tanıtım: Kur`anı Kerim Öğretim Programı; Kur`anı Kerim öğrenmeye yaray Ücretsiz (Freeware) 10 Mb Hit : 20059

 
Risale-i Nur`dan Vecizeler
Tanıtım: Üreticiden: Bu program ile Risale-i Nur`da geçen vecizelerin Ücretsiz (Freeware) 770 Kb Hit : 20068

 
Risale-i Nur Lugatı
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması: Kelime hazinemizi genişletmede faydal Ücretsiz (Freeware) 1.26 Mb Hit : 20017

 
Hatim Programı
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması: Bu program ile Kur`an-ı Kerim`i Ara Ücretsiz (Freeware) 176 Mb Hit : 20063

 
Cevşen Programı
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması : Bu program ile Cevşen-ül Kebir`i Arap Ücretsiz (Freeware) 16.2 Mb Hit : 20094

Leave a Reply

 
