OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Kurulum – Kaldırım

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Setup Generator
Tanıtım: Kendi kurulum paketlerinizi oluşturabileceğiniz harika bir pr Süre/Kullanım Kısıtlamalı 432 Kb Hit : 20029

 
TurboSFX
Tanıtım: Gelişmiş bir paketleme ve kurulum sihirbazı programı olan Tur Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.27 Mb Hit : 20012

 
Install Maker
Tanıtım: Birkaç kolay adımda kendi kurulum paketlerinizi oluşturabilec Ücretsiz (Freeware) 2.3 Mb Hit : 20011

 
Install-Us
Tanıtım: Geliştirdiğiniz yazılım için kur (setup/install) dosyası yapm Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.52 Mb Hit : 20031

 
Install Maker Pro
Tanıtım: Install Maker isimli kur programı hazırlama uygulamasının bir Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.46 Mb Hit : 20010

 
Microsoft Windows Installer (Windows 95/98/Me)
Tanıtım: Programların kurulumları için daha efektif ayarlar sunan ve u Ücretsiz (Freeware) 1.62 Mb Hit : 20017

 
MaSaI Installer
Tanıtım: MaSaI Installer bir kurulum/paketleme dosyası oluşturma progr Süre/Kullanım Kısıtlamalı 13.2 Mb Hit : 20019

 
Wise Setup
Tanıtım: İnstall shield programlarından farkı olarak unpack olayını kı Özellik Kısıtlamalı (Demo) 18.1 Mb Hit : 20016

 
Create Install
Tanıtım: Yaptığınız bir programa veya herhangi bir dosya topluluğuna s Özellik Kısıtlamalı (Demo) 624 Kb Hit : 20014

 
Advanced Uninstaller PRO
Tanıtım: Advanced Uninstaller PRO 2007 güçlü bir yazılım kaldırma arac Süre/Kullanım Kısıtlamalı 15.89 Mb Hit : 20017

 
Install Creator 2.0
Tanıtım: Kendi yarattığınız bir programı veya herhangi bir çalışmanızı Ücretsiz (Freeware) 2.36 Mb Hit : 20019

 
Adobe Flash Player Uninstaller
Tanıtım: Adobe Flash Player yazılımının Windows ve Macintosh işletim s Ücretsiz (Freeware) 183 Kb Hit : 20029

 
IEradicator
Tanıtım: Internet Explorer`ı bilgisayarınızdan tamamen kaldırmaya yara Ücretsiz (Freeware) 199 Kb Hit : 20010

 
Quick Install
Tanıtım: Çok basit ve kullanışlı bir yükleme programı. Kendi programla Ücretsiz (Freeware) 1.18 Mb Hit : 20012

 
Microsoft Windows Installer 3.1
Tanıtım: Programların kurulumları için daha efektif ayarlar sunan ve u Ücretsiz (Freeware) 2.46 Mb Hit : 20017

 
ArInstall
Tanıtım: ArInstall; kullanımı kolay, basit ve kullanışlı bir arayüzü o Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.30 Mb Hit : 20011

 
Install-Us (Almanca)
Tanıtım: Geliştirdiğiniz yazılım için kur (setup/install) dosyası yapm Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.31 Mb Hit : 20013

 
Softany Screensaver Remover
Tanıtım: Softany Screensaver Remover, adından da anlaşılacağı gibi sis Süre/Kullanım Kısıtlamalı 773 Kb Hit : 20014

 
InstallAware Studio Admin
Tanıtım: InstallAware Studio Admin 5.01 (SP1) kısa tanımıyla bir kurul Süre/Kullanım Kısıtlamalı 200 Mb Hit : 20052

 
InstallAware Express
Tanıtım: InstallAware Express sistemimizdeki InstallAware Studio Admin Süre/Kullanım Kısıtlamalı 198 Mb Hit : 20010

 
Installer Design Studio
Tanıtım: Installer Design Studio sistem yöneticileri ve yazılım gelişt Süre/Kullanım Kısıtlamalı 10.5 Mb Hit : 20011

 
CyberInstaller Suite 2005
Tanıtım: CyberInstaller Suite 2005 kurulum dosyası(Setup) hazırlayabil Ücretsiz (Freeware) 5.47 Mb Hit : 20008

 
XL Delete
Tanıtım: XL Delete, güçlü ve güvenli dosya ve klasör silme aracıdır. İ Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.32 Mb Hit : 20013

 
ActiSetup 2005
Tanıtım: Düşük maliyetli program yükleme dosyaları mı oluşturmak istiy Süre/Kullanım Kısıtlamalı 37.5 Mb Hit : 20016

 
delAccessIsDenied
Tanıtım: Bilgisayarın açılışında hafızaya yerleşen ve gerekmeyen bazı Ücretsiz (Freeware) 215 Kb Hit : 20017

 
DirectX Happy Uninstall
Tanıtım: Microsoft`un Windows işletim sistemleri için hazırlamış olduğ Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.96 Mb Hit : 20014

 
Norton Removal Tool
Tanıtım: Norton Removal Tool bir yazılım kaldırma aracıdır. Symantec f Ücretsiz (Freeware) 601 Kb Hit : 20026

 
CreateInstall Free Edition
Tanıtım: CreateInstall Free Edition ücretsiz, küçük boyutlu ve profesy Ücretsiz (Freeware) 589 Kb Hit : 20018

 
Easy Install Maker
Tanıtım: Easy Install Maker, adından da anlaşılacağı üzere yaptığınız Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.1 Mb Hit : 20010

 
WinFuture XP-ISO-Builder
Tanıtım: WinFuture XP-ISO-Builder programı ile Windows CD`nize birçok Ücretsiz (Freeware) 1.5 Mb Hit : 20034

 
Windows Messenger Remover
Tanıtım: Eğer Windows Messenger ile MSN Messenger çakışıyor, Windows M Ücretsiz (Freeware) 466 Kb Hit : 20010

 
Your Uninstaller! 2006 Pro
Tanıtım: Yazılım; kullanıcıların da hemen anlayacağı üzere bilgisayard Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.9 Mb Hit : 20014

 
Adobe Shockwave Player Uninstaller
Tanıtım: Adobe Shockwave Player yazılımını sisteminizden temiz bir biç Ücretsiz (Freeware) 145 Kb Hit : 20016

 
Cleanse Uninstaller
Tanıtım: Cleanse Uninstaller bir yazılım kaldırma aracıdır. Sisteminiz Süre/Kullanım Kısıtlamalı 605 Kb Hit : 20034

 
Smart Install Maker
Tanıtım: Smart Install Maker, kolay araç kullanımı ve sade bir arayüz Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.01 Mb Hit : 20013

 
MG UnInstaller Premium
Tanıtım: Windows`un Program Ekle / Kaldır aracıyla kaldıramadığınız uy Ücretsiz (Freeware) 2.24 Mb Hit : 20121

Leave a Reply

 
