OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Mobil Uygulamalar

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Clickatell Messenger Pro
Tanıtım: SMS göndermeye yarayan bu program sayesinde kayıt olarak beda Süre/Kullanım Kısıtlamalı 812 Kb Hit : 20011

Oxygen Phone Manager II (Nokia)
Tanıtım: Oxygen Phone Manager II sayesinde; 1. Data kablosu ya da B Süre/Kullanım Kısıtlamalı 10 Mb Hit : 20003

DotWAP
Tanıtım: Wap sitesi yapmak mı istiyorsunuz? İşte tam işinize yarıyacak Ücretsiz (Freeware) 696 Kb Hit : 20004

Mobile Navigator
Tanıtım: Mobile Navigator, bilgisayar yoluyla cep telefonunuz ile çalı Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.43 Mb Hit : 20036

Polyphonic Wizard
Tanıtım: Polyphonic Wizard sayesinde bilgisayarınızdaki MIDI, Java MID Süre/Kullanım Kısıtlamalı 7 Mb Hit : 20008

Motorola USB Driver
Tanıtım: Motorola C330 serisi cep telefonlarının (örneğin C336) USB k Ücretsiz (Freeware) 1.26 Mb Hit : 20005

Motorola Cable Driver
Tanıtım: Motorola C330 serisi cep telefonlarının (örneğin C336) seri Ücretsiz (Freeware) 2 Kb Hit : 20002

Nokia 3300 Audio Manager
Tanıtım: Nokia 3300 cep telefonu için Nokia`nın orjinal programı. Bu p Ücretsiz (Freeware) 4.28 Mb Hit : 20005

Nok2Phone
Tanıtım: Telefonunuz polifonik çalmıyor veya melodi bulamıyorum diye ü Özellik Kısıtlamalı (Demo) 3.09 Mb Hit : 20003

Oxygen Phone Manager (Symbian OS)
Tanıtım: Bu program ile symbian işletim sistemi olan cep telefonlarını Süre/Kullanım Kısıtlamalı 7.34 Mb Hit : 20006

Oxygen Mobile ActiveX Control
Tanıtım: Nokia Cep telefonunuzdaki Sms, Java, Oyunlar, Galeri, Logolar Özellik Kısıtlamalı (Demo) 898 Kb Hit : 20003

Nokia Media Studio
Tanıtım: Bu programla bilgisayarınızdaki DVD – AVI – MPEG videolarınız Özellik Kısıtlamalı (Demo) 6.95 Mb Hit : 20005

MyJAL MediaPAL Edition
Tanıtım: Cep telefonları, kişiselleştirilerek tamamen istediğimiz gibi Süre/Kullanım Kısıtlamalı 6.58 Mb Hit : 20003

Cell Extreme WAP Server
Tanıtım: Cell Extreme WAP Server programının temel amacı cep telefonun Özellik Kısıtlamalı (Demo) 1.74 Mb Hit : 20002

WAP Upload
Tanıtım: Cep Telefonunuzu farklı, estetik ve hem göze, hem de kulağa h Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.24 Mb Hit : 20005

Nokia PC Suite (Türkçe)
Tanıtım: PC Suite ile telefon bilgisini uyumlu bir PC ile senkronize e Ücretsiz (Freeware) 17.4 Mb Hit : 20009

Nokia 6600 için Türkçe PC Suite
Tanıtım: Telefon bilgisini uyumlu bir PC ile senkronize etmek için PC Ücretsiz (Freeware) 35.9 Mb Hit : 20007

ConnectCell
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması : ConnectCell, dizüstü bilgisayar, cep Ücretsiz (Freeware) 2.04 Mb Hit : 20004

Sms Tray
Tanıtım: Sms Tray bilgisayarınızdan bluetooth vasıtası ile kısa mesaj Özellik Kısıtlamalı (Demo) 418 Kb Hit : 20004

Call Alert
Tanıtım: CallerID sayaesinde sizi arayanların kim olduğunu telefona c Ücretsiz (Freeware) 540 Kb Hit : 20009

Sony-Ericsson SendFile
Tanıtım: Sony-Ericsson SendFile uygulaması ile Sony Ericsson marka tüm Ücretsiz (Freeware) 417 Kb Hit : 20019

VisualGSM Lite SMS Server
Tanıtım: Kişisel kullanıcılar için geliştirilmiş yazı tipi ve flash (a Ücretsiz (Freeware) 1.97 Mb Hit : 20005

OpenNetCF Smart Device Framework
Tanıtım: Mobil aygıtlar hayatımıza girdiği andan itibaren onlar için ü Ücretsiz (Freeware) 11.9 Mb Hit : 20005

OpenNetCF.Bluetooth
Tanıtım: Hızla artan bluetooth`lu (mavidiş) cihazlardaki bu fonksiyonu Açık kaynak kodlu (GNU/GPL 9 Kb Hit : 20586

Al-Quran Al-Kareem with Tafseer
Tanıtım: Bu uygulama ile Kuran-ı Kerim`i mobil cihazlarınızda yüksek k Ücretsiz (Freeware) 20.9 Mb Hit : 20015

Movie Tones
Tanıtım: Movie Tones, telefonunuz için videolu zil sesi yapmanıza yara Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.55 Mb Hit : 20023

Oxygen Ringtone Workshop
Tanıtım: Bu program sayesinde cep telefonunuzdaki melodileri bilgisaya Ücretsiz (Freeware) 844 Kb Hit : 20007

Nokia PC Suite Cleaner
Tanıtım: Üreticiden: Nokia PC Suite Cleaner kaldırılmasının ardından Ücretsiz (Freeware) 1.23 Mb Hit : 20009

Nokia Multimedia Factory
Tanıtım: Bilgisayarınızın üzerinde multimedya mesajları oluşturun ve b Ücretsiz (Freeware) 10.4 Mb Hit : 20014

Turksa SMS Cep Mesaj Paketi
Tanıtım: Üreticiden: Programın amacı telefon defteri tutarak bu telefo Ücretsiz (Freeware) 1.99 Mb Hit : 20007

MidpX
Tanıtım: Bu güzel program ile cep telefonları veya PDA`lar için hazırl Ücretsiz (Freeware) 1.74 Mb Hit : 20006

Capturix VideoSpy
Tanıtım: Hem evinizin hem de işyerinizin güvenliği önemlidir. Capturix Süre/Kullanım Kısıtlamalı 9.19 Mb Hit : 20006

Leave a Reply

 
