OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Program Yamaları

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Office 2000 Service Pack-1 İngilizce
Tanıtım: İngilizce Microsoft Office 2000 paketi için çeşitli bug`ların Ücretsiz (Freeware) 165 Kb Hit : 20009

 
Q327979-XP
Tanıtım: Windows Xp`nin oyunlar için yaması. Ücretsiz (Freeware) 862 Kb Hit : 20007

 
Microsoft RPC Buffer Overrun Açığı Yaması
Tanıtım: Worms adı verilen windows`un RPC açıklarını değerlendirerek w Ücretsiz (Freeware) 899 Kb Hit : 20009

 
Microsoft RPC Buffer Overrun Açığı Yaması
Tanıtım: Windows NT/2000/2003 ve XP işletim sistemlerinde bulunan, Mic Ücretsiz (Freeware) 1.23 Mb Hit : 20004

 
Microsoft RPC Buffer Overrun Açığı Yaması Türkçe
Tanıtım: Üretici Açıklaması: Microsoft Windows XP çalıştıran bir bilgi Ücretsiz (Freeware) 1.2 Mb Hit : 20007

 
Nero WMA Plug-in
Tanıtım: Ahead Nero için tamamen ücretsiz WMA Plug-in. Programın WMA d Ücretsiz (Freeware) 7.11 Mb Hit : 20005

 
BPS Spyware/Adware Remover 8.2.0.9 Türkçe Yama
Tanıtım: Bir Adware, SpyWare, Trackware, Thiefware, Big Brotherware, K Ücretsiz (Freeware) 6 Kb Hit : 20009

 
Switch Off Türkçe Yama
Tanıtım: Bu yama Switch Off programını %95 oranında Türkçeleştiren yam Ücretsiz (Freeware) 53 Kb Hit : 20003

 
BT Uzmanları ve Geliştiriciler için Windows XP
Tanıtım: Üreticinin Açıkalması Bu kurulum paketi, BT uzmanlarının pak Ücretsiz (Freeware) 259 Mb Hit : 20007

 
Super Utilities Turkish Language
Tanıtım: Super Utilities ile bilgisayarınızı hızlandırabilir, koruyabi Ücretsiz (Freeware) 15 Kb Hit : 20004

 
DiddleEx
Tanıtım: DiddleEx, Palm OSTM v3.5x versiyonlarında çalışan Daniel Lin` Ücretsiz (Freeware) 866 Kb Hit : 20005

 
Babylon-Pro+Oxford
Tanıtım: Piyasada bir çok sözlüğü bulunan Oxford`un Babylon ile kullan Ücretsiz (Freeware) 10.4 Mb Hit : 20003

 
Babylon-Pro + Britannica
Tanıtım: Babylon Pro 5.0 için ekleyebileceğiniz Britannica eklentisi. Süre/Kullanım Kısıtlamalı 9.68 Mb Hit : 20003

 
Registry Mechanic (Türkçe)
Tanıtım: Registry Mechanic yazılımının Türkçe Yaması innDir.com editör Ücretsiz (Freeware) 7 Kb Hit : 20002

 
WindowBlinds 5 Türkçe Yama
Tanıtım: WindowBlinds Windows kullanıcılarına Windows arabirimini tama Ücretsiz (Freeware) 114 Kb Hit : 20008

 
Extreme Thumbnail Generator Türkçe Yama
Tanıtım: Sihirbaz aracılığıyla web imaj galerileri oluşturma programıd Ücretsiz (Freeware) 32.5 Kb Hit : 20010

 
.NET Framework Dil Paketi (x86)
Tanıtım: Üretici Açıklaması: .NET Framework Türkçe dil paketinde Türkç Ücretsiz (Freeware) 1.7 Mb Hit : 20009

 
DeLiDoLuNeT SoftPre
Tanıtım: Bu eklenti ile üreticisi DeLiDoLuNeT olan tüm programları dah Ücretsiz (Freeware) 356 Kb Hit : 20003

 
Glary Utilities Türkçe Yama
Tanıtım: Bu yama Glary Utilities programının Türkçe yamasıdır. Yama ya Ücretsiz (Freeware) 58 Kb Hit : 20003

 
FTPRush Türkçe Yama
Tanıtım: FTPRush; hızlı, sağlam ve güçlü yapısıyla Windows için kullan Ücretsiz (Freeware) 63 Kb Hit : 20020

Leave a Reply

 
