OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

HOPindir.Com -> Araçlar -> Yedekleme

Posted by oyunseveriz on May 15, 2008

Ertemsoft Backup
Tanıtım: Dosyalarınızı bir yerden başka bir yere kopyalamak artık çok Ücretsiz (Freeware) 550 Kb Hit : 20005

 
Backup Wolf
Tanıtım: Belirlediğiniz klasörleri, hedeflediğiniz alanlara kopyalamay Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.8 Mb Hit : 20017

 
Island CodeWorks Internet Backup
Tanıtım: İnternetle ilgili tüm bilgilerinizi yedeklemek istiyorsanız v Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.92 Mb Hit : 20004

 
BackupXpress Pro
Tanıtım: Gerçekten kaliteli bir yedekleme programı. Mesela sürekli sis Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.3 Mb Hit : 20010

 
Backup Scheduler 98
Tanıtım: Özelleştirilmiş bir yedekleme programı. Sisteminizi rahatlıkl Süre/Kullanım Kısıtlamalı 992 Kb Hit : 20004

 
Outlook Backup
Tanıtım: Outlook da bulunan mail adreslerinizi bir text dosya ya iste Ücretsiz (Freeware) 240 Kb Hit : 20002

 
QuikSync
Tanıtım: QuikSync, bir klasördeki verileri, Zip ya da Jaz diskine kay Ücretsiz (Freeware) 5.54 Mb Hit : 20003

 
Backrex Mail Backup
Tanıtım: Backrex Mail Backup programı ile Outlook, Outlook Express, Eu Özellik Kısıtlamalı (Demo) 463 Kb Hit : 20007

 
My Backup
Tanıtım: Üreticiden: Artık elemanlarınız tek tıklama ile daha önce si Özellik Kısıtlamalı (Demo) 2.45 Mb Hit : 20008

 
Backup Xpresso
Tanıtım: Bu program ile email`lerinizi, email hesap ayarlarınızı, dosy Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.72 Mb Hit : 20013

 
BlindWrite
Tanıtım: BlindWrite programı tüm medyalarınızdaki dosyalarınızı sabit Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.64 Mb Hit : 20007

 
Genie Outlook Express Backup
Tanıtım: Outlook Express ayarlarınızın yedeğini almak için komple bir Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.58 Mb Hit : 20008

 
ABF Outlook Backup
Tanıtım: Bu program sayesinde kullandığınız Microsoft Outlook hesabını Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.02 Mb Hit : 20012

 
Handy Backup
Tanıtım: Handy Backup; onarılamayacak kayıp ve zararlara karşı önemli Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.7 Mb Hit : 20005

 
Apollo DVD Backup Pro
Tanıtım: Apollo DVD Backup Pro, kişisel DVD filmlerinizi yedeklemeye y Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.72 Mb Hit : 20007

 
BtYedek
Tanıtım: Üreticiden: Bt Yedek Programı ile sizin veya firmanız için ön Özellik Kısıtlamalı (Demo) 509 Kb Hit : 20007

 
WinDriver Ghost Personal
Tanıtım: Güncel olarak sizin sisteminizdeki sürücüleri bulur ve sizin Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.16 Mb Hit : 20025

 
SmartFTP Backup Tool
Tanıtım: SmartFTP Backup Tool (Yedekleme Aracı), SmartFTP veri dosyala Ücretsiz (Freeware) 219 Kb Hit : 20008

 
DFIncBackup
Tanıtım: DFIncBackup kişisel bilgilerinizi yedeklemek ve bu bilgileri Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.45 Mb Hit : 20013

 
Backup MyPC
Tanıtım: BackUp MyPC, her bilgisayar da bulunması gereken bir yedeklem Süre/Kullanım Kısıtlamalı 13.6 Mb Hit : 20007

 
WinImage
Tanıtım: Winimage bir yedekleme programıdır. Özellikleri: -Taşına Süre/Kullanım Kısıtlamalı 613 Kb Hit : 20004

 
Akınsoft Yedek Servisi
Tanıtım: Üreticinin Açıklaması Yedek Servisi; Manuel, otomatik yedekl Ücretsiz (Freeware) 2.38 Mb Hit : 20005

 
EZBack-it-up
Tanıtım: EZBack-it-up bir yedekleme yazılımıdır. Yedeklemek istediğini Ücretsiz (Freeware) 1.43 Mb Hit : 20007

 
Awbackup
Tanıtım: Otomatik yedekleme yazılımı olan AWicons, sizin yerinize yede Süre/Kullanım Kısıtlamalı 649 Kb Hit : 20013

 
Advanced Backup
Tanıtım: Advanced Backup uygulaması ücretsiz olmasına rağmen birçok öz Ücretsiz (Freeware) 895 Kb Hit : 20008

 
FIBS Firebird-Interbase Backup Scheduler
Tanıtım: FIBS, Firebird ve Interbase ile ilişkin günlük veri yedekleme Ücretsiz (Freeware) 1.12 Mb Hit : 20007

 
Driver Genius Professional Edition
Tanıtım: Driver Genius Sürücülerinizi EXE dosyası içine yedekleyebilec Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.66 Mb Hit : 20005

 
RegKey Backup
Tanıtım: Program sayesinde istediğiniz kayıt defteri verisini yedekley Ücretsiz (Freeware) 1.65 Mb Hit : 20004

 
Acubix PicoBackup
Tanıtım: PicoBackup kullanımı kolay fakat gelişmiş özellikleri bulunan Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.32 Mb Hit : 20006

 
1Click Backup
Tanıtım: 1Click Backup güçlü bir yedekleme uygulamasıdır. Özellikl Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.16 Mb Hit : 20012

 
Online Backup Manager
Tanıtım: Online Backup Manager verilerinizi virüs ataklarına ve sabit Özellik Kısıtlamalı (Demo) 37.30 Mb Hit : 20009

 
Relative Rev Backup
Tanıtım: Relative Rev Backup disklerinize yedekleme yapan bir programd Süre/Kullanım Kısıtlamalı 4.01 Mb Hit : 20005

 
Absolute Backup
Tanıtım: Absolute Backup, tüm kullanıcılar için ideal bir veri yedekle Süre/Kullanım Kısıtlamalı 5.85 Mb Hit : 20008

 
File Backup Watcher Free
Tanıtım: File Backup Watcher istenilen dosya ve klasör yedekleme yapar Ücretsiz (Freeware) 8.21 Mb Hit : 20004

 
File Backup Watcher Professional
Tanıtım: File Backup Watcher Professional, istenilen dosya ve klasörle Süre/Kullanım Kısıtlamalı 10.3 Mb Hit : 20006

 
File Backup Watcher Lite
Tanıtım: File Backup Watcher Lite, istenilen dosya ve klasör yedekleme Süre/Kullanım Kısıtlamalı 10.3 Mb Hit : 20006

 
Acronis True Image
Tanıtım: Acronis True Image ile sisteminizdeki diskleri yedekleyebilir Özellik Kısıtlamalı (Demo) 101 Mb Hit : 20010

 
Acronis True Image Corporate Workstation
Tanıtım: Acronis True Image Corporate Workstation ile sisteminizdeki d Özellik Kısıtlamalı (Demo) 174 Mb Hit : 20019

 
Acronis True Image Enterprise Server
Tanıtım: Acronis True Image Enterprise Server ile sisteminizdeki diskl Özellik Kısıtlamalı (Demo) 65.3 Mb Hit : 20007

 
TurboBackup
Tanıtım: ATurboBackup ile Windows Sistem bilginizin, Registry ayarları Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.2 Mb Hit : 20010

 
Golaks Yedek
Tanıtım: Veri tabanlarınızı, resimlerinizi, bilgisayarınızda bulunan b Ücretsiz (Freeware) 1.27 Mb Hit : 20009

 
Backup4all Professional
Tan?t?m: Sabit diskiniz çöktü?ünde ya da kullan?lamaz hale geldi?inde; Süre/Kullan?m K?s?tlamal? 8.31 Mb Hit : 20000

 
SQLWriter
Tanıtım: Bilgisayarlarınız sürekli virüs, internetten gelen saldırılar Özellik Kısıtlamalı (Demo) 902 Kb Hit : 20008

 
Virtual iPod
Tanıtım: iPod`unuzun yedeğini almayı hiç düşündünüz mü? Peki ya da bir Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.7 Mb Hit : 20006

 
SQLBACKUPZIP
Tanıtım: Birçok yazılım firmasının verilerini saklamak için kullandığı Özellik Kısıtlamalı (Demo) 986 Kb Hit : 20012

 
GridinSoft Backup
Tanıtım: Önemli dosyaların beklenmedik kaybından korunmak için yedekle Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.57 Mb Hit : 20007

 
Yedek
Tanıtım: Üretici Açıklaması: Bazen yedek almak o kadar zor olur ki. Bu Ücretsiz (Freeware) 162 Kb Hit : 20010

 
Paragon Easy CD-DVD Recorder
Tanıtım: Yazılım, bilgisayarda bulunan veri, doküman, dosya, klasör ve Özellik Kısıtlamalı (Demo) 4.28 Mb Hit : 20011

 
All-Round Backup Pro
Tanıtım: Veriniz değerlidir. Küçük işletmenizde veri kaybı feci sonuçl Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.37 Mb Hit : 20007

 
Argentum Backup
Tanıtım: Argentum™ Backup klasörlerinizi ve belgelerinizin kopyasını a Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.32 Mb Hit : 20007

 
SmartBackup
Tanıtım: SmartBackup, hızlı ve kolay kullanılan Windows için bir veri Süre/Kullanım Kısıtlamalı 3.7 Mb Hit : 20003

 
KR-Folder Backup
Tanıtım: KR-Folder Backup, önemli dosyalarınızı yedeklemeye ve ihtiyaç Ücretsiz (Freeware) 1.44 Mb Hit : 20006

 
ZipBackup
Tanıtım: Önemli verilerinizi yedeklemekte her zaman fayda vardır. Gün Süre/Kullanım Kısıtlamalı 1.1 Mb Hit : 20007

 
Macrium Reflect
Tanıtım: Günlerce, haftalarca ya da aylarca emek sarfederek oluşturduğ Süre/Kullanım Kısıtlamalı 16 Mb Hit : 20004

 
Document Backup
Tanıtım: Document Backup: Sabit diskinize, yerel ağ sürücünüze, CD, DV Süre/Kullanım Kısıtlamalı 2.02 Mb Hit : 20006

 
Yadis!
Tanıtım: Yadis!, sizin önemli dosyalarınızı koruma altına almak için y Ücretsiz (Freeware) 511 Kb Hit : 20013

 
White Backup Professional
Tan?t?m: White Backup, veri yedeklemesi için kullanabilece?iniz bir ya Süre/Kullan?m K?s?tlamal? 1.9 Mb Hit : 20047

Leave a Reply

 
