OyunSeveriz – Flash Oyun Sitesi

Türkiye’nin En Geniş Flash Oyun Sitesi

Memati – Öldüm De Uyandım – Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm’de Çalan Müzik, Türkü, Mp3

Posted by oyunseveriz on May 16, 2008

Memati – Bu Sehir Girdap Gülüm 

bu şehir girdap gülüm
girdapta mehtap gülüm
feleğin bir suyu var
su değil kezzap gülüm

 

 

yezidin harcı zulüm
yiğidin burcu ölüm
feleğe dayandım gülüm
öldümde uyandım gülüm

 

 

 

Videoyu İzlemek İçin

 

Mp3 Olarak İndirmek İçin Tıklayın

 

Video Olarak İndirmek İçin Tıklayın

 

Cep Telefonu (3gp) Şeklinde İndirmek İçin Tıklayın

Memati Baş / Gürkan Uygun

Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm Memati – Bu Şehir Girdap Gülüm
Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm Bu Şehir Girdap Gülüm Video İzle

Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm Bu Şehir Girdap Gülüm İndir 
memati’nin bmw nin müzik setinden dinlediği muhteşem türkü sizlerle…
kurtlar vadisi pusu – bu şehir girdap gülüm 

Söz     : Ömer Lütfi Mete

Düzenleme : Gökhan Kırdar

Solist  : Gürkan Uygun

türküyü memati söylüyor arkadaşlar

28 Responses to “Memati – Öldüm De Uyandım – Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm’de Çalan Müzik, Türkü, Mp3”

  1. […] Videoyu İzlemek İçin Tıklayın […]

  2. Adem said

    MP3 Yokmu ??????????????????

  3. Adem said

    MP3 Cok kisa sadece 48 saniye sarkinin tamami yokmu :(?????????????????

  4. Akın said

    yaa kimin şarkısı arkadaşlar bu bilen varsa lütfen söylesin?????????

  5. Wixi said

    Akın kardeşim bu şarkıyı bizzat Gürkan uygun yani Memati söylüyor. Kurtlar Vadisi için özel olarak yapılmış bir şarkıdır..

  6. emre selman kaplan said

    arkadaşlar hakketten bu türkü bir harika

  7. […] Yk – Düğünün Varmış (2008) yazısı için necmettin tarafından yapılan yorumMemati – Öldüm De Uyandım – Kurtlar Vadisi Pusu 38. Bölüm’de Çalan Müzik, Türkü,&nbsp… yazısı için emre selman kaplan tarafından yapılan […]

  8. zizu said

    memati soluyoso harıka gercekten

  9. ert said

    ya gerçekten süper bi türkü ben gürkan uğurun bu kadar güzel sesi olcagını hiç tahmin edemizdim::::::!!

  10. canbolat said

    PARÇA BENİM.. BEN CANBOLAT.. DİLERSENİZ KIYASLAMAK İÇİN WEB SAYFAMA GİRİP ŞARKILAR KISMINDAN AYKIZ TÜRKÜSÜNÜ DİNLEYİN.. İŞİN PEŞİNİ BIRAKMAYACAĞIM.. 7 YIL ÖNCE BESTELEDİM BEN BU PARÇAYI… VE ÇOK ÜZÜLDÜM..

  11. canbolat said

    PARÇANIN BENİM OLDUĞUNU HERKESE İSPATLAYACAĞIM…
    FELEĞE DAYANDIM GÜLÜM
    ÖLDÜMDE UYANDIM GÜLÜM…

    KADİR UZAKLARDA KALDI..
    YOLUNU HAYDURLAR SARDI..

    SİTEME GİRİP PARÇANIN MELODİSİ KIYASLAYIN..
    http://www.canbolat.net
    şarkılar bölümü..aykız parçasının üzerine tıklayın yorum sizin ..

  12. kedimi7m said

    canbolat arkadasım sen yokken bu parçayı Ömer Lütfi Mete yazmış ve düzenlemesini Gökhan Kırdar yaptı. Senin parçanın bu türküyle yakından uzaktan alakası yok😉

    Söz : Ömer Lütfi Mete

    Düzenleme : Gökhan Kırdar

    Solist : Gürkan Uygun

  13. 07fenerli said

    bencede arkadaşım sen müzik benim demek istemişsin ama alakası yok ufak bir benzerlik ve eğer noter tastikin yoksa bu müza benim diyosan hiç uğraşma adamlar söz müzik noter tastiki almış kusura bakma

  14. 07fenerli said

    ama güzel emeğine sağlık

  15. 07fenerli said

    birde şuna açıklık getirim arkadaşlar söyleyen gürkan uygundeyil yani söylemiş fakat tek başına değil ÖZER ÖZEL söylüyor parçayı fakat kulaklıkla veya DİKKATLİ birşekilde dinlerseniz GÜRKAN UYGUNUN sesinide duyacaksınız

  16. ahmet said

    cok içten soylüyor sarkıyı insalardan bir parca alıp goturuyor uzak diyarlara bu güzeL sözleri bir araya getiren Ömer Lütfi Mete abimize tşk ederiz emeginize ve kocaman yureginize saglık gurkan uygun da pek yakışmiş bu degerLi sozLere

  17. canbolat said

    Arkadaşlar parçanın nakaratı en can alıcı yeridir ki.. benim parçamın nakarat melodisi ile birebirdir.. ben parçanın sözleri benimdir diye iddia etmiyorum burada asıl olan müziğidir ki.. o müzikte bana aittir.. eğer iyi bir müzik kulağınız ve kıyaslama yapabilme yeteneğiniz varsa parçanın girişindeki ana müzikle benim parçamın müziği birebir aynıdır.. bu dediğimde bilirkişiler tarafından tespit edilmiştir.. gerçekten tarafsız olarak dinleyip kıyaslayacak arkadaşlar için söylüyorum.. http://www.canbolat.net şarkılar kısmı ve aykız parçası iyi dinlerseniz anlayacaksınız.. Ayrıca elimde kapı gibi tasdiki bulunmaktadır.. ve 3-4 senedir de kendime ait web sayfamda yayınlanmaktadır.. Objektif olmanız dileğiyle..

  18. canbolat said

    KEDİMİ7 NE YEDİ BİLMİYORU AMA.. BENİM SÖZLERLE İLGİLİ BİR İDDİAM YOK.. VE SÖZLERİN ÖMER LÜTFİ METEYE AİT OLDUĞUNUDA SENDEN EVVEL BİLİYORUM SEN NE ANLATMAK İSTEDİĞİMİ ANLARSAN ÖNCE BENİ İYİ ANLAYACAKSIN..🙂

  19. kedimi7m said

    senin dedigine göre nakaratlar aynı🙂 olsun nolcakki nakarattan😀

  20. canbolat said

    ne olacağını hep beraber göreceğiz..:))

  21. kedimi7m said

    onlarla başetmen imkansız🙂 tavsiye etmem.

  22. canbolat said

    Ben bir şey yapmayacağım.. avukat yapacak🙂 savaşa gitmiyoruz ki :)) ayrıca benlede başetmek imkansız..

  23. kedimi7m said

    kendine bu kadar güvenme istersen 🙂 hüsranla cıkabilirsin.

  24. canbolat said

    ben hakkımı arayacağım sadece.. bunun güvenle alakası yokki ?:)

  25. hakan said

    arkadaşlar ya bu şarkıyı indirken bi site çıkıo bi türlü annamadım nsl olucaq bu helpp pls:S

  26. iskorpitx said

    beyler biri benim msn’e bu şarkıyı mp3 olarak gönderir mi lütfen ya sili_mafia@hotmai.lcom

  27. kedimi7m said

    Arkadaslar linkler gayet güzel calısıyor. Zaten linkeri yeni ekledim bi sorun yok. Acılan sayfada alt tarafta free yazan yere basın ve acılan sayfada Download yazan yere basın tekrar basın ve indirin 🙂

  28. iskorpitx said

    çoq tşk.

Leave a Reply

 
